Gardermoen 20190311. Et Boeing 737 MAX 8 fly fra Norwegian (SE-RTC) Félix Rodríguez de la Fuente står ved gaten på Oslo lufthavn. Bak står et Boeing 777-260 (ET-ANP) fra Ethiopian Airlines. Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Foto: Gorm Kallestad NTB scanpix
Kommentar

18 Boeing 737 MAX-fly på bakken var kanskje det siste Norwegian trengte nå

I 2017 var det planleggingen av pilot-behovet som sviktet. I fjor sviktet motorene på Dreamliner-flyene. Nå får Norwegian en ny utfordring når 18 splitter nye fly må settes på bakken. Det er alltid noe.

Les hele saken med abonnement

Flere artikler

  1. – Lite trolig at Boeings advokater vil akseptere en regning

  2. – Norwegian gjør det eneste riktige

  3. Norwegian-Kjos: Slik skal vi løse Max-krisen

  4. – Jeg håper og tror Max-flyene vil være tilbake i luften snart

  5. Kjos «testet» Max-fly etter dødsulykkene

  6. Kjos utelukker ikke at Max-problemene kan ødelegge lønnsomheten i 2019