Gardermoen 20190311. Et Boeing 737 MAX 8 fly fra Norwegian (SE-RTC) Félix Rodríguez de la Fuente står ved gaten på Oslo lufthavn. Bak står et Boeing 777-260 (ET-ANP) fra Ethiopian Airlines. Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Foto: Gorm Kallestad NTB scanpix

18 Boeing 737 MAX-fly på bakken var kanskje det siste Norwegian trengte nå

I 2017 var det planleggingen av pilot-behovet som sviktet. I fjor sviktet motorene på Dreamliner-flyene. Nå får Norwegian en ny utfordring når 18 splitter nye fly må settes på bakken. Det er alltid noe.

Les hele saken med abonnement

mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. – Lite trolig at Boeings advokater vil akseptere en regning

  2. – Norwegian gjør det eneste riktige

  3. Norwegian-Kjos: Slik skal vi løse Max-krisen

  4. – Jeg håper og tror Max-flyene vil være tilbake i luften snart

  5. Kjos «testet» Max-fly etter dødsulykkene

  6. Kjos utelukker ikke at Max-problemene kan ødelegge lønnsomheten i 2019