Nettbanktrøbbel

Nettbanktrøbbel for DNB-kunder

DNB meldte at deler av deres nett- og mobilbanktjenester ikke fungerte tirsdag formiddag.

Gorm Kallestad / NTB scanpix
  • Ine Brunborg
Publisert:

Oppdatering: DNB melder ved 13-tiden at «alle systemer fungerer som normalt».

Var nede

DNB skriver på sine nettsider at noen av tjenestene i nett- og mobilbanken ikke er tilgjengelig for øyeblikket.

Problemene gjelder både privat- og bedriftsnettbank.

Flere av DNBs kunder har den siste timen meldt fra om problemer på bankens Facebook-side.

– Vi har for tiden litt trøbbel, man klarer å logge seg inn i banken, men de fleste av tjenestene fungerer ikke, så man får ikke gjort så mye inne i nettbanken, sier kommunikasjonsrådgiver i DNB, Vidar Korsberg Dalsbø, til E24.

Han legger til at betaling med kort fungerer som det skal.

DNB vil ikke gi noen anslag på når problemene blir rettet opp, men sier at de jobber for fullt med å løse problemene.

Problemene gjelder også betalingstjenesten Vipps.

«Det er dessverre noen problemer som gjør at en del brukere ikke får logget inn i Vipps eller ikke får betalt. Vi jobber med å løse dette så fort som mulig og er lei oss for at det skaper problemer i vippsingen»,skriver Vipps på Facebook.

Vipps
Publisert:

Her kan du lese mer om

  1. Nettbanktrøbbel
  2. Mobilbank
  3. DNB
  4. Nettbank

Flere artikler

  1. Nordea hadde nettbankproblemer i hele Norden

  2. DNB-kunder venter fortsatt på pengene sine

  3. Nettbanktrøbbel for DNB

  4. Annonsørinnhold

  5. DNB tar grep etter kundestorm: Ny nettside skal varsle om IT-trøbbel

  6. Tietoevry skapte banktrøbbel