Kolonial har skjemt bort kundene sine. Det kan være selskapets største problem

Kolonial-sjefen sier han «elsker å skjemme bort kundene». Det kan ha gjort en allerede krevende oppgave enda vanskeligere. 

TEKST.

Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix

Les hele saken med abonnement

mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Ny rapport: Kolonial.no må omsette for to milliarder for å tjene penger

  2. Kinnevik investerer ytterligere 300 millioner i Kolonial.no

  3. Kolonial.no og Clas Ohlson inngår samarbeid

  4. Kraftig økning for Meny.no - fortsatt langt etter rivalen Kolonial.no

  5. Netthandel-gründer kraftig ut mot Kolonial.no: – Matvarer på nett vil aldri lønne seg

  6. Avblåser butikkdøden