Laila trodde det var banken som ringte for å hjelpe henne. Nå er hun 197.000 kroner fattigere

– Et stort og voksende samfunnsproblem, sier Thor-Christian Haugland i SR-Bank.

– Jeg har ikke vokst opp med teknologien, og har nok satt meg for dårlig inn i det. Det er forbaska at verden er blitt sånn, sier Laila Larsen til Aftenbladet.

Jon Ingemundsen

Allerede abonnent på Stavanger Aftenblad? Sjekk om du har tilgang til alt fra E24

mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Svindlere utnytter coronakrisen: SR-Bank advarer mot falsk e-post

  2. Sikkerhetsekspert om Norfund-svindelen: – Disse pengene er ikke lenger i Mexico

  3. Se listen: 160 vil bli direktører i Oljedirektoratet - 27 er «hemmelige»

  4. «Billigbankene» dropper kundegrupper

  5. DNB-kunder må vente på nye betalingskort

  6. DNB-kunder venter fortsatt på pengene sine