Key Account Manager

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelKey Account Manager
ArbeidsgiverSTILL Norge AS
TypeFast
LokasjonFrogner
BransjeTransport og logistikk
StillingsfunksjonSalg/Teknisk salg, Salgsledelse, Salg/Produktsalg
Søknadsfrist16.01.2022

Trucker fra STILL er STILL Norge AS sitt hovedprodukt, og er kjent som markedets mest driftssikre og lønnsomme trucker, og har også vunnet flere innovasjons- og miljøpriser de siste årene. Vi jobber systematisk med kundetilfredshet, og kundenes grad av tilfredshet er vår rettesnor innenfor alle sentrale områder i kunde–leverandørforholdet. Nå satser vi stort innen automasjonsløsninger fremover, og vi ser nå etter ny Key Account Manager i Osloregionen.

Bli med på vårt team!

Hvorfor er vi en av verdens ledende leverandører av tilpassede intralogistiske løsninger for trucker, lagerteknologi, programvare og tjenester? Fordi vi har et superteam! Hver posisjon i vårt firma holdes av den rette personen og tiltrekker seg dyktige mennesker. Vi hjelper hverandre og vårt samarbeid skaper perfekte løsninger!

Du har muligheten til å spille på et helt spesielt sted hos et fremragende selskap, hvor vi jobber mot å skape nye personlige utfordringer hver dag.

Din forpliktelse er hva som teller og vår suksess avhenger av deg.

Bli med oss til toppen!

Arbeidsoppgaver

  • Opprettholde og bygge STILL Norges kundeplattform i alle relevante bransjer i regionen
  • Sikre utviklingen av STILL Norges markedsandel på automasjonsløsninger i Norge
  • Ansvaret for kundekontakt og kundeoppfølging
  • Håndtering av avtaler
  • Forhandlinger innen forretningsområdene til nye trucker, brukttruck, utleie og automasjonsløsninger
  • Tett samarbeid med STILL Nordic på automasjonsløsninger

Kvalifikasjoner

  • Minimum 5 års erfaring fra salg, hvor fysiske kundemøter har vært en del av hverdagen din
  • Gode salgsresultater, fortrinnsvis innen salg av tekniske produkter
  • Erfaring med strukturerte salgsprosesser, vant til å selge totale løsninger som også inkluderer service
  • Høy kommersiell forståelse, og analytisk forretningskompetanse
  • Vant til å organisere egen arbeidshverdag, ser muligheter og er løsningsorientert
  • God IT-forståelse, vant med CRM-systemer
  • Det kreves gode språkegenskaper innen norsk og engelsk

Personlige egenskaper

I denne rollen vil du ha utstrakt kunde- og leverandørkontakt med salgs- og resultatansvar. Du vil være ett av STILLs viktigste ansikt utad. Vi mener derfor at du vil lykkes best dersom du:

  • Demonstrerer forståelse av nåværende og forventede kundebehov
  • Fokuserer energi og ressurser på prosjekter og oppgaver som tilfører verdi
  • Setter utfordrende mål og jobber hardt for å nå dem
  • Justerer atferd raskt og effektiv for å nå mål eller overvinne motgang
  • Initierer, håndhever og følger opp salgsprosesser og kundedialog
  • Stadig søker etter måter å etablere troverdighet, tillit og innflytelse hos kunder
  • Hjelper til med å løse kunderelaterte problemer, selv før kunden ber om det
  • Lærer av erfaring og tilbakemelding fra andre, og tilpasser atferd basert på dette
  • Formidler informasjon med klarhet, både muntlig og skriftlig
  • Utvikler realistiske planer med kort og lang sikt, og avstemmer disse med organisasjonens overordnede mål

Vi tilbyr

  • Kompetanseheving, og selgerutvikling innad i selskapet
  • En spennende og ytterst selvstendig jobb i en internasjonal virksomhet
  • En attraktiv lønnsmodel, bestående av en god fast lønn, provisjon samt bonusordning
  • Bilordning
  • Du får jobbe med kjente merkevarer i et anerkjent, internasjonalt selskap
  • Faglig oppfølging, tett samarbeid og støtte fra STILL Norge og STILL Nordics
  • Fleksibel arbeidstid
  • Fleksibilitet på arbeidssted: hjemmekontor eller Frogner - er ditt valg.

Kontakter

  • Kontaktperson: Børge Barlindhaug
  • Stillingstittel: Senior Consultant
  • Telefon: +47 941 83 433
  • Kontaktperson: Lars-Erik Alstad Aas
  • Stillingstittel: Consultant
  • Telefon: +47 906 12 910

Sted

Adresse: Svennerudvegen 38

Lignende stillinger|