I forbindelse med vår nordiske satsing, ser vi etter en målrettet og resutatorientert KAM til vårt Customer Sucess Team!

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelKey Account Manager
ArbeidsgiverDatec AS
TypeFast
LokasjonHeimdal
BransjeKonsulent og rådgivning, IT, Renovasjon og renhold
StillingsfunksjonRådgivning, Salg/Løsningssalg, Kundeservice
Søknadsfrist26.01.2023

Vil du bli en del av et inspirerende, faglig dyktig og inkluderende team?

Datec er i front av renholdsbransjens digitale reise, og jobber med noen av de største og mest spennende kundene i Norden. Hos oss får du muligheten til å komme inn i et dynamisk og fremtidsrettet selskap med høye ambisjoner. Vårt produkt CleanPilot er unikt i markedet, og er med på å omstille en hel bransje. For å sikre den beste opplevelsen, er vi nå ute etter å styrke vårt Customer Success Team med en kommersiell og strategisk KAM! Dette er en sentral og spennende rolle, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Er det deg vi ser etter?

Som Key Account Manager(KAM) i Datec får du et kommersielt ansvar for egen kundeportefølje, bestående av både nye og eksisterende kunder. Du vil samarbeide tett med kunderådgivere og øvrige Key Aaccount Managers for å sikre god onboarding, oppfølging og utvikling av våre kunder. Vi har kunder både innen offentlig og privat sektor, og som vår nye KAM vil du ha hovedfokus på det private markedet, som fortrinnsvis består av service-, facility-, og renholdsbyrå. Det er viktig at du er nysgjerrig og har et strategisk blikk på kundenes forretning og det overordnede samarbeidet.

Som KAM blir du en del av et dyktig team, og rapporterer til Director of Customer Sucess i Datec. Du vil også samarbeide tett med salg, markedsføring og produktutvikling.

Arbeids- og ansvarsoppgaver innebærer blant annet:

  • Ansvar for egen kundeportefølje, både nye og eksisterende kunder
  • Ansvar for onboardig av nye kunder
  • Sikre løpende og proaktiv oppfølging av egen kundeportefølje, i tett samarbeid med kunderådgiver
  • Kontraktsforvaltning og -oppfølging
  • Ettersalg (mersalg)og utvikling av eksisterende og nye kunder

Vi ser etter deg som har kommersiell drivkraft og trives i grensesnittet kunder, teknologi og utvikling. Du har gode relasjonelle ferdigheter som har ført til at du allerede har et godt etablert nettverk, fremstår trygg og er handlekraftig der det er nødvendig for å sikre god utvikling av kontrakt og kundeforhold. Det vil være en fordel om du har erfaring med eller fra renholdsbransjen, samt interesse for å holde deg oppdatert innen relevant teknologi både internt, hos samarbeidspartnere og konkurrenter.

Vår nye KAM er en god lagspiller som liker å jobbe med andre for å oppnå suksess. Samtidig vil det være viktig å være selvgående og proaktiv til kundeprosessen.

Vi tror også at du har:

  • Relevant KAM-erfaring med gode resultater fra B2B
  • Erfaring med personlig resultatansvar
  • Erfaring med kundeutvikling og kundeprosesser
  • Formulerer deg godt på et nordisk språk, samt engelsk skriftlig og muntlig. Forstår og gjør deg forstått på svensk og dansk.

Arbeidssted for stillingen kan være Oslo eller Trondheim. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg!

Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen.

Lone Holm Blaasvær: tlf. 924 45 136, mail: lone@theac.no

Ingrid Tingstad: tlf. 91860954, mail: ingrid.tingstad@theac.no

Søknadsfrist: 26.januar 2023

Kontakter

  • Kontaktperson: Ingrid Tingstad
  • Stillingstittel: Business Consultant
  • Telefon: +47 918 60 954
  • Kontaktperson: Lone Holm Blaasvær
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 924 45 136

Sted

Adresse: Vestre Rosten 69