Vi søker engasjert Virksomhetsleder som ønsker å bidra til en bærekraftig utvikling! 2. gangs utlysning

Publisert: Publisert:
StillingstittelVirksomhetsleder Vann og avløp
ArbeidsgiverHolmestrand kommune
TypeFast, Engasjement
LokasjonSande i Vestfold
BransjeOffentlig administrasjon, Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester
StillingsfunksjonLedelse, Ingeniør/VVS- og klimateknikk, Ingeniør/Vann- og miljøteknikk
Søknadsfrist27.09.2021

Nye Holmestrand kommune søker etter en virksomhetsleder Vann og avløp

Vi har spennende oppgaver for virksomhetsleder for vann og avløp!Holmestrand kommune søker en engasjert virksomhetsleder som ønsker å bidra til en bærekraftig utvikling for Holmestrand kommune.

Stillingen rapporterer til kommunalsjef Teknisk område og arbeidsted er administrasjonsbygg i Sande.

Arbeidsoppgaver

  • Lede og utvikle virksomheten
  • Personalansvar
  • Økonomioppfølging
  • Fagansvar
  • Samhandling internt og eksternt
  • Porteføljestyring av VA prosjekter
  • Utarbeide og følge opp saker til politisk behandling
  • Rådgivning og andre oppgaver innenfor fagområdet

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdannelse på minimum bachelornivå
  • Lang og solid erfaring fra tilsvarende arbeid kan kompensere for manglende formalkompetanse
  • Dokumentert ledererfaring
  • God kjennskap til kommunale prosesser
  • Flytende norsk både skriftlig og muntlig
  • Bred erfaring med bruk av IKT
  • Prosjektledelseserfaring er en forutsetning
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • Evne til å se helheten og tenke overordnet
  • Relasjonsbygger og bidra inn i et godt arbeidsmiljø
  • Evne til å arbeide både systematisk og selvstendig
  • Løsningsorientert og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Innovativ og utviklingsorientert
  • Personlig egnethet for stillingen vil vektlegges særskilt

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i en organisasjon med viktige og meningsfylte oppgaver
  • Stor frihet og handlingsrom innen eget ansvarsområde
  • En viktig rolle i organisasjonen og med stor innflytelse i strategisk utvikling av kommunen
  • Godt arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid

Lønn etter avtale. Medlemskap i god pensjonsordning i KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Ta gjerne kontakt med seniorrådgiver i Skagerak Consulting Sissel Gladsø på 40203866 eller Ruth-Camilla Aas på 91177259 for mer informasjon om stillingen.

For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

Kontakter

  • Kontaktperson: Ruth-Camilla Aas
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver rekruttering
  • Telefon: +47 911 77 259
  • Kontaktperson: Sissel Gladsø
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 402 03 866

Sted

Adresse: Prestegårdsalleen 35

Nettverk