Innkjøper til forvaltning og forhandling av digitale anskaffelser

Publisert: Publisert:
StillingstittelAvtaleforvalter Samferdsel IKT
ArbeidsgiverVigo Iks
TypeFast
LokasjonPorsgrunn
BransjeOffentlig administrasjon, IT, IT - programvare
StillingsfunksjonProsjektledelse, Kontor og administrasjon, Innkjøp/forhandling
Søknadsfrist19.09.2021

Vigo IKS har fått i oppdrag å bidra til å utvikle og forvalte bedre og mer effektive digitale støttesystemer og tjenester til samferdselssektoren i alle landets fylkeskommuner.

Til å holde oversikt, inngå og forvalte alle avtaler til dette spennende og viktige arbeidet søker vi nå en dyktigAvtaleforvalter med innkjøpserfaring

Stillingen: Som vår AVTALEFORVALTER vil du, i tett samarbeid med dine kollegaer i seksjon samferdsel, delta i anskaffelser av rammeavtaler og ha oversikt over og forvalte alle inngåtte rammeavtaler.

Du vil være ansvarlig for lisensforvaltning, og administrere og koordinere avrop på rammeavtaler og bestilling av lisenser fra fylkene.

Vi ser for oss at du i stor grad vil bistå fylkene ved spørsmål i forbindelse med avrop, støtte og veilede til gode og riktige beslutninger for det enkelte fylke.

Du vil også bistå i arbeidet med opplæring av superbrukere og etablering av brukergrupper og bidra til å etablere et godt grunnlag for forståelse av kontraktene og de behov som ligger i virksomhetene

Du vil ha kontakt med leverandører og være et bindeledd i seksjonen og mot fylkene.

Vi søker etter en person som har:

  • Relevant erfaring fra innkjøp og anskaffelser
  • Erfaring fra rammeavtaler i store/komplekse organisasjoner
  • Høyere utdanning, gjerne juridisk, økonomisk eller innkjøp
  • Det er en fordel med erfaring fra offentlige anskaffelser og at du har god juridisk forståelse
  • Du har god skriftlig formuleringsevne og kan uttrykke deg tydelig og presist

Personlige egenskaper:

  • Systematisk og velorganisert og liker å planlegge
  • Gode relasjons og kommunikasjonsegenskaper
  • Jobber selvstendig og er proaktiv
  • Er tålmodig og serviceorientert

Vi tilbyr

  • Utfordrende arbeidsoppgaver med et viktig samfunnsoppdrag på nasjonalt nivå
  • Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid og ryddige forhold
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP

Kontorsted er i Porsgrunn men vi kan tilby noe fleksibilitet ift. arbeidssted.

Du finner mer informasjon om selskapet på www.vigoiks.no.

Du kan også kontakte våre rådgivere i Skagerak Consulting AS, eller ass daglig leder Frode Sjursen, tlf.481 410 61.

For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

------------------------------------------------------------------------------------

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.

Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

Velkommen som søker!

Kontakter

  • Kontaktperson: Linda Brusletto
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 416 76 428
  • Kontaktperson: Geir Nordvold
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 938 28 100
  • Kontaktperson: Erik Aasmundtveit
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 414 31 938

Sted

Adresse: Kjølnes ring 30

Nettverk

  1. Søk her