Vil du sitte i en svært sentral rolle innen Kategori/Innkjøp i NorgesGruppen?

Publisert: Publisert:
StillingstittelController
ArbeidsgiverNorgesgruppen ASA
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeKonsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap, Butikk og varehandel
StillingsfunksjonØkonomi og regnskap/Controller, Rådgivning, Økonomi og regnskap/Økonomistyring og budsjettering
Søknadsfrist11.04.2023

Vil du sitte i en svært sentral rolle innen Kategori/Innkjøp i NorgesGruppen? Som del av det administrative teamet vil du samarbeide med mange ulike områder i konsernet, profilhusene samt leverandørene våre.

Som Controller i NorgesGruppen vil du jobbe tett med kategorisjefene. Sammen sørger dere for et best mulig samarbeid med leverandørene med hensyn til avtaler, priser og betingelser. Du vil ha en viktig rolle for å nå målet vi har om at NorgesGruppen skal være leverandørenes beste samarbeidspartner. Vi ønsker å jobbe kontinuerlig med prosessforbedringer innen rutiner og systemstøtte og håper du vil bidra til gode løsninger her.

Hverdagen din i korte trekk:

  • Overordnet oppfølging og koordinering av flere av avdelingens kjerneprosesser i forbindelse med leverandørforhandlinger og prisendringer
  • Sørge for gode rutiner og prosesser som sikrer nøyaktighet i pris-, avregnings- og varedata
  • Delta i prosjekter som gjennomføres i hele konsernet
  • Sikre effektive prosesser samt god system- og ressursutnyttelse i arbeidet som gjøres, gjerne med god støtte i ulike IT-verktøy

Som person tror vi at du er strukturert og analytisk i tilnærmingen til nye oppgaver og problemstillinger. Du trives med å samarbeide på tvers av ulike virksomhets- og fagområder. Det er viktig med gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig. For å skape tillit til personer fra ulike forretningsområder er det viktig å være både pedagogisk og tilpasningsdyktig i kommunikasjonen. Hverdagen er variert og hektisk så vi ønsker at vår nye Controller beholder roen samt trives med både små og store oppgaver, og kan utvise fleksibilitet.

Hvorfor skal du jobbe i NorgesGruppen?

  • En spennende stilling med gode muligheter for å påvirke rollen på sikt
  • Varierte arbeidsoppgaver i en avdeling som er i kontinuerlig utvikling
  • Ansvar for sentrale prosesser som bidrar til god informasjons- og kommunikasjonsflyt i hele konsernet
  • Et dynamisk arbeidsmiljø med ambisiøse og hyggelige kolleger
  • Nyoppussede og moderne lokaler på Skøyen

Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen. For mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Sigurd Beidel på tlf 489 99 525 eller Sissel Brodtkorb på tlf 41 22 09 13.

Kontakter

  • Kontaktperson: Sissel Brodtkorb
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 412 20 913
  • Kontaktperson: Sigurd Beidel
  • Stillingstittel: Partner
  • Telefon: +47 489 99 525

Sted

Adresse: Karenslyst Allé 12-14