Vil du være ansvarlig for en portefølje av våre boligselskapskunder
Vi søker etter en engasjert og serviceinnstilt kunderådgiver som vil være ansvarlig for en portefølje av våre boligselskapskunder. Som kunderådgiver brenner du for å skape gode kundeopplevelser, du er en dyktig relasjonsbygger og selskapets ansikt utad.
Du vil hjelpe styremedlemmene i våre borettslag og sameier med forretningsførsel og rådgivning. Du vil samarbeide tett med kollegaer i hele organisasjonen, og jobbe tverrfaglig for å levere den beste tjenesten til kunden. Du har en framtidsrettet holdning, liker å jobbe i digitale systemer og er en aktiv pådriver for å videreutvikle arbeidsplassen din.
Hos oss får du en utfordrende og spennende arbeidshverdag. Med mange dyktige kollegaer i ryggen, får du god støtte til å komme inn i rollen og gi god service til kundene.
Dine viktigste oppgaver:
- Være kundens støttespiller for å få god og effektiv drift i boligselskapene
- Veilede styrene til å ta gode og riktige valg når det kommer til lover, vedtekter og kontrakter
- Gi økonomisk rådgivning i tett samarbeid med regnskapsavdelingen
- Representere Bate på årsmøter, styremøter og eventuelle andre møter kunden ønsker å ha oss med på
- Tilby kurs og opplæring til styrene
- Selge Bates tjenester
- Drive saksbehandling og delta i andre oppgaver i avdelingen etter behov
- Bidra og delta i utviklingen av arbeidet med å digitalisere tjenestene våre
Du:
- Elsker å skape begeistring, og trives best når du får bygge langvarige og gode relasjoner til kundene
- Engasjerer deg i arbeidshverdagen, og ønsker å skape en god arbeidsplass både for deg selv og dine kolleger
- Er åpen og pålitelig
- Har gode digitale ferdigheter, og evner å sette deg raskt inn i nye systemer
- Har stor arbeidskapasitet, håndterer stressede perioder på en god måte og trives med varierte arbeidsdager
- Har stort engasjement og setter din ære i å yte god service
- Har førerkort, og disponerer egen bil
Vi tilbyr:
- Stor grad av påvirkningskraft i en sentral rolle i bedriften
- Utfordrende arbeidsoppgaver i et dynamisk arbeidsmiljø
- Innholdsrike dager med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- En variert arbeidshverdag hvor du får følge spennende bolig- og vedlikeholdsprosjekter
- Fleksibel arbeidstid og gode personalordninger
- Bedriften er sertifisert Great Place to Work, hvor vi scorer svært høyt på arbeidsmiljø, trivsel og opplevelsen av å ha meningsfylt arbeid
- En framoverlent arbeidsplass, hvor kundetilfredshet og innovasjon er de viktigste faktorene for vekst
- Konkurransedyktige betingelser
Kontakter
- Kontaktperson: Linda Bore
- Stillingstittel: Partner
- Telefon: +47 412 39 398
- Kontaktperson: Margunn Gjelsvik
- Stillingstittel: Senior konsulent
- Telefon: +47 996 41 266
Sted
Adresse: Zetlitzveien 2