Har du IT erfaring og ønsker å bidra til utvikling av våre økonomisystemer?
Er du interessert i hvordan IT-systemer kan gi forretningsmessig verdi? Trives du med samarbeid på tvers i større organisasjoner og søker aktivt dialog med kolleger? Motiveres du av å jobbe med utvikling og se muligheter for hvordan vi kan alltid kan bli litt bedre? Vi ansetter en ny tjenesteansvarlig som vil være ansvarlig for IT-porteføljen innenfor området økonomi og regnskap, på både konsern og de ulike forretningsområdene.
Målet vårt er å bli best på kostnadslederskap gjennom digitalisering og bruk av teknologi.
Din hverdag som tjenesteansvarlig:
I rollen som tjenesteansvarlig er du ansvarlig for å drive utviklingen av våre systemer innen respektive tjenester. Din evne til å drive prosesser og skape endring vil være viktig for at NorgesGruppen skal ha det beste IT-systemene. Her vil du være bindeleddet mellom IT og forretning ved å forstå deres ulike behov og kommunisere det til motparten på en forståelig og pedagogisk måte. Her er du en sentral sparringspartner, rådgiver for ledere og beslutningstakere, samt bidra til å gi IT organisasjon innsikt i forretningens mål og behov. I rollen rapporterer du til IT direktør.
Andre arbeidsoppgaver vil være:
- å lede endringer og drive prosesser – her vil du aktivt involvere ansatte på tvers, skape fremdrift og sørge for leveranser av høy kvalitet
- å diskutere med beslutningstakere på et strategisk nivå, samtidig som fordyper deg i data for å bidra med god innsikt
- å ha ansvaret for å utforme og forankre IT-målbilder, tjenestebudsjett og handlingsplaner.
- å jobbe med å optimalisere arbeidsformen i våre agile team der vi har et kontinuerlig fokus på å utvikle våre løsninger, samtidig som rollen krever at man etterlever arbeidet med compliance, budsjett og internkontroll, mm.
Vi ser for oss at du har:
- Høyere utdanning innen økonomi og/eller IT.
- Erfaring som konsulent eller jobbet i større organisasjoner
- Forståelse for IT, men ikke på et teknisk nivå (trenger ikke praktisk erfaring med f.eks. koding)
- Erfaring med ledelse i form av endringsledelse, eller ledet prosesser/prosjekter
- Forståelse for økonomisystemer
Hvorfor skal du ha lyst til å jobbe med oss?
- Du blir en del av et selskap som har en viktig og samfunnskritisk rolle
- Vi er langt fremme på bærekraft i bransjen og har en sentral rolle i utviklingen videre
- Ordninger for treningsstøtte, kantine, firmahytter og gode forsikringsordninger, inkl. helseforsikring
- Et eget miljøfond hvor du kan søke støtte til miljøvennlige tiltak du som privatperson gjør, eksempelvis isolering av hus, varmepumpe og el-sykkel
- Hos oss får du stort ansvar og muligheter for utfordrende arbeidsoppgaver som vil være med å skape stor verdi for vår avdeling og NorgesGruppen som konsern. Det legges til rette for personlig og faglig utvikling for at du kan mestre din arbeidshverdag på best mulig vis. Vi ønsker å se de ansatte lykkes og det gir muligheter for interne utviklingsmuligheter.
Finner du dette interessant? Vi ønsker å høre fra deg!
Send oss din CV og søknad snarest da vi behandler søknader fortløpende. Ønsker du mer informasjon om stillingen? Du er velkommen til å ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company AS, Fredrik Boldt på telefon 974 03 134 eller Mari Greve Løberg på telefon 951 17 717.
Kontakter
- Kontaktperson: Fredrik Boldt
- Stillingstittel: Business Consultant
- Telefon: +47 974 03 134
- Kontaktperson: Mari Greve Løberg
- Stillingstittel: Management Consultant
- Telefon: +47 951 17 717
Sted
Adresse: Karenslyst Allé 12-14