Er du en do'er som ønsker en spennende rolle innenfor vareflyt i et offensivt selskap med sterk vekst?
Utløpt
StillingstittelINNKJØPER/SUPPLY CHAIN PLANNER
ArbeidsgiverKOLLY AS
TypeFast
LokasjonVinterbro
BransjeButikk og varehandel, Transport og logistikk, Storhusholdning og catering
StillingsfunksjonAnalyse, Logistikk og lager, Innkjøp/forhandling
Søknadsfrist06.02.2023
Som INNKJØPER/SUPPLY CHAIN PLANNER vil du bli en del av vareflyt teamet som tilhører kommersiell avdeling sammen med analytikere, sortimentssjefer og partneransvarlige.
Du vil bli en del av teamets oppdrag for å sikre riktig varebeholdning og høy leveringsgrad til alle kundene våre innen både KBS og Storhusholdning. Herunder planlegge og optimalisere vareflyten for å sikre fornøyde kunder, høy lønnsomhet og effektivitet i tett samarbeid med relevante interessenter i hele forsyningskjeden.
Hovedoppgaver/ansvar
- Bidra til høy kundetilfredshet, vekst og lønnsomhet ved å sikre riktig varebeholdning med høy leveringsgrad til våre kunder innen både KBS og Storhusholdning
- Planlegge, utarbeide prognoser og operativt innkjøp fra en egen portefølje med leverandører
- Drive innkjøpsprosessen fra leverandør til lager, avtale inntransport og håndtere avvik
- Bidra til å forbedre en mest mulig effektiv forsyningskjede med god forståelse av kundebehov, bestillingsmønstre, vareflyt og leverandørrelasjoner
- Nådeløst opptatt av kontinuerlig oppfølging av salgsstatistikk, innkjøpssystemene funksjoner og innhold
- Delta i kryssfunksjonelle prosjekter og bistå med ad-hoc oppgaver
- Arbeide med analyse og rapporter som internt underlag til forbedringer og egen portefølje av leverandører
Kvalifikasjoner/kompetanse
- Høyere utdanning (BCS/Master) er en fordel, men hvor manglende teoretisk plattform kan kompenseres med solid relevant erfaring fra tilsvarende roller
- Det er en fordel at du har innsikt i detaljhandel med god forståelse av verdikjeden fra leverandør, kjede eller grossistleddet
- Kunderettet og kommersiell teft
- Analytisk og fakta basert tilnærming til arbeidet
- Tidligere erfaring med digitaliseringsprosesser og/eller innkjøpssystemer er et pluss
- Generell kompetanse i bruk av Microsoft 365, gjerne med solide Excel ferdigheter er noe vi vektlegger
Personlig profil/egenskaper
- Evnen til å løfte blikket og forstår hva som påvirker hva
- Elske å planlegge, gjennomføre og få ting til å fungere
- Iherdighet til å følge opp utfordringer helt i mål
- Samarbeids -og teamorientert
- Evnen til å balansere raske endringer med daglige faste rutiner
- Strukturert og nøyaktig arbeidsmetodikk
- Løsningsorientert, og trives med mange baller i luften
- Trives med tall og faktabasert tilnærming
Vi kan tilby
- En spennende rolle i oppbyggingsfasen av en satsing i Reitan Retail innenfor et nytt forretningsområde med offensiv strategi om å ta markedsandeler
- Mulighet for solid personlig og faglig utvikling også internt i konsernet
- Gode muligheter til å påvirke selskapets rutiner og systemer i en tidlig fase
- Delta i et kryssfunksjonelt samarbeid hvor man får arbeide tett med alle selskapets funksjoner som er samlokalisert med vårt lager på 33.000 kvm (for tiden)
- Bli en del av et team som jobber tett sammen på kontoret, men også fleksible til å arbeide virtuelt der vi finner det nyttig
- Konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsordninger
- Godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer som alle er med på en spennende reise for å utvikle Kolly
Kontakter
- Kontaktperson: Trygve J. Moe
- Stillingstittel: Senior Partner/Headhunter - Raadgiverhuset
- Telefon: +47 911 49 100
- Kontaktperson: Karianne E. Hvammen
- Stillingstittel: Research og analyse
- Telefon: +47 992 21 086
Sted
Adresse: Kveldroveien 5