Vil bidra til å forenkle hverdagen for våre medarbeidere og ledere gjennom vårt HR system?

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelHR systemadministrator
ArbeidsgiverMøller Mobility Group AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeBil, kjøretøy og verksted, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Bil- og bildelproduksjon
StillingsfunksjonKonsulent, Kontor og administrasjon, HR, personal og rekruttering
Søknadsfrist09.08.2021

Bilbransjen står ovenfor en spennende tid med mye endringer og stort fokus på digitalisering. Folk & Organisasjon i Møller Mobility Group er med på denne reisen og er nå i en prosess med å oppdatere og digitalisere selskapets HR-rutiner. En viktig del av dette arbeidet er implementeringen av et nytt HR system, hvor vi per i dag har implementert enkelte moduler. Ambisjonen vår er å fullføre implementeringen av de resterende modulene ila de neste 12-18 månedene.

HR systemadministrator vil ha ansvaret for å drifte, vedlikeholde og bidra til videreutvikling av bruk av HR systemet. Rollen vil ha en variert hverdag som veksler mellom å ivareta den tekniske oppbyggingen av systemet, og å veilede og supportere brukerne av systemet. HR systemadministrator vil også utarbeide veiledninger og videoinstruksjoner som del av brukeropplæringen.

Vi ser etter deg som er opptatt av å sikre at detaljer er på plass og at datakvaliteten er god. Du har erfaring med drift og vedlikehold av HR system, og gjerne erfaring med CatalystOne. For å lykkes i rollen må du være serviceinnstilt og evne å skape tillit er viktig. På den måten kan du effektivt støtte selskapets ca 650 ledere i bruk av HR systemet og bygge videre på deres erfaringer for å videreutvikle systemet for en god brukeropplevelse. Rollen vil tidvis måtte håndtere høyt arbeidspress med mange baller i luften samtidig.

Rollen rapporterer til HR Business Partner & Systemeier HR System, og inngår i et team i Folk & Organisasjon med godt samarbeid og sterk vilje til å skape verdi for Møller Mobility Group.

Sentrale arbeidsoppgaver og ansvarsområder:

  • Ansvarlig for å opprettholde datakvalitet
  • Vedlikehold og oppdatering av HR system og supportmateriale
  • Etablerte HR rutiner og prosesser for HR system
  • Brukerstøtte og opplæring av HR system
  • Ivareta retningslinjer og rutiner med hensyn til GDPR
  • Vedlikehold av integrasjoner mot eksterne systemer (lønnssystem og Active Directory)

Vi tilbyr en spennende og utfordrende stilling i Norges største bilforhandlerkjede. Rollen har stor kontaktflate mot konsernet. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og tilgang til blant annet firmahytter, ferieleilighet og idrettslag.

Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Kontakt våre rådgivere i The Assessment Company, Veronica Larsen, tlf. 489 59 497, eller Bård Nordby, tlf. 922 87 160, for en uforpliktende samtale eller vis din interesse ved å sende oss din CV innen 9. august.

Interessert, men ønsker å fortsette ferien? Send oss en e-post, så følger vi opp i august: bard.nordby@theac.no

Kontakter

  • Kontaktperson: Bård Nordby
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 922 87 160
  • Kontaktperson: Veronica Larsen
  • Stillingstittel: Partner
  • Telefon: +47 489 59 497

Sted

Adresse: Frysjaveien 31B

  1. Søk her