Er du rå på kundeoppfølging og motivert for å bidra til å forme fremtidens datasentertjenester?
Er du rå på kundeoppfølging og motivert for å bidra til å forme fremtidens datasentertjenester?
Som Service Manager ved det nye datasenteret på Heggvin Næringspark i Innlandet vil du være kundens primære kontaktpunkt inn mot Green Mountain. Du vil være involvert i tekniske, operasjonelle og kommersielle henvendelser, samt arbeide tett med alle avdelinger i Green Mountain for sikre enestående service og høy kundetilfredshet hos selskapets største kunde; Tik Tok. Kundenes betydning for Green Mountain medførerer at du vil ha en sentral og viktig rolle, og kunne påvirke selskapets mål og resultat direkte.
Din hverdag i korte trekk:
- Oppfølging av kunden igjennom hele kundeforholdet
- Daglig kontakt og oppfølging av kundens representanter for å ivareta deres behov og sikre at avtale og forventinger oppfylles
- Bidra til utvikling av kundeforholdet Administrativ oppfølging, dokumentasjon og SLA rapportering og oppfølging av ulike service management systemer
- Arbeid med tiltak og initiativ for kontinuerlig forbedring av både interne prosesser og kundetilfredshet
- Jobbe på tvers av organisasjonen og lokasjoner med å bygge kultur og samarbeid. Dele kunnskap, erfaringer, innsikt og ideer til forbedring for best mulig kundetilfredshet og/eller arbeidshverda
Hvem ser vi etter?
Du er utpreget løsnings- og samarbeidsorientert, og evner å kommunisere tydelig, tilpasset og konstruktivt med forskjellige type mennesker, fra forskjellige kulturelle bakgrunner og nivåer i en organisasjon. For å lykkes i rollen er det viktig at du har forretningsforståelse, er nysgjerrig og evner å utfordre kunder og medarbeidere for å identifisere muligheter og forbedringsområder. Samtidig er du strukturert og jobber systematisk for sikre kvalitet i leveranse, i en hektisk og raskt omskiftelig hverdag. Du må håndtere kompleksitet, handle strategisk og kommersielt, men trives godt med å jobbe administrativt i det daglige.
Vi ser helst at du har:
- Solid erfaring fra salg/KAM arbeid, kundeservice og/eller prosjektledelse, og god kompetanse på stakeholder management
- Høyere utdannelse innen relevant fagområde, for eksempel salg/marked, økonomi, teknologi eller tekniske fag
- Erfaring fra datasenter, teknologi eller prosesser rundt IT drift og sikkerhet er en stor fordel
- Generelt gode datakunnskaper og systemforståelse, og interesse for hvordan digitale systemer og IT verktøy kan forbedre kundeopplevelsen og effektivisere interne prosesser
- Erfaring med dokumenthåndtering, rapportering og kontrakts- og avtalearbeid er en fordel
- Økonomisk og kommersiell forståelse
- Svært god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk
Våre kjerneverdier er viktige for oss, og er noe våre medarbeidere kjenner seg godt igjen i:
- Kunden i fokus: Fornøyde kunder er det aller viktigste målet for vår virksomhet
- Pålitelighet og ærlighet: I vår virksomhet er tillitt essensielt for å lykkes. Vi skal alltid opptre ærlig og være pålitelig
- Kunnskap: Det er viktig å kjenne, og forstå, både vår egen virksomhet og også våre kunders virksomhet. Vi forventer at våre medarbeidere er nysgjerrige og har lyst til å lære mer
- Entusiasme: Entusiasme og engasjement for å nå våre mål og lykkes i det vi gjør, er en viktig drivkraft for vår videre suksess
Hva tilbyr vi?
- En spennende rolle i ett selskap i sterk vekst
- Varierte oppgaver og utfordringer
- Mulighet til å være med å påvirke og utvikle en helt ny organisasjon fra start
- Bli del av et selskap som skårer meget høyt på medarbeider- og kundetilfredshet
- Konkurransedyktige betingelser
- Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter og et miljø preget av åpenhet, respekt og samarbeid
Stillingen som Service Manager vil være lokalisert på Heggvin Næringspark på Løten ved Hamar. Det bør påregnes noe reisevirksomhet til våre øvrige lokasjoner hvor dine kolleger i Green Mountains Service Management team holder til.
Er dette noe for deg?
Send oss din CV og noen ord om din interesse snarets mulig, og innen søknadsfrist den 5 juni.
Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company for mer informasjon om selskapet, stillingen og prosessen:
Eline Vitsø Bjørnstad, Project Coordinator, tlf: 41673162
Randi Ditlev-Simonsen, Client Partner, tlf: 95222907
Kontakter
- Kontaktperson: Randi Ditlev-Simonsen
- Stillingstittel: Client Partner
- Telefon: +47 952 22 907
- Kontaktperson: Eline Vitsø Bjørnstad
- Stillingstittel: Project Coordinator
- Telefon: +47 416 73 162
Sted
Adresse: Heggvin Næringspark