Vil du jobbe med salg av driftskritiske produkter for sykehus, matindustrien, serverings- og renholdsbransjen?

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelAccount Manager
ArbeidsgiverAbena Norge AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeIndustri og produksjon, Grossisthandel import/eksport, Medisinsk utstyr og rekvisita
StillingsfunksjonSalg/Produktsalg, Salg, Kundeservice
Søknadsfrist25.09.2022

Er du samarbeidsorientert, troverdig og tillitsbyggende? Og drives du av å bidra til å styrke og utvikle langsiktige kunderelasjoner for å skape kommersielle resultater? Da kan dette være muligheten for deg. Vi ser etter en Account Manager som kan bidra til å videreutvikle samarbeidet med både eksisterende og nye kunder.

Viktige arbeidsoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Tett kontakt med kundene – besvare både store og små forespørsler
  • Utvikle og iverksette strategiske kundeplaner
  • Initiere og drive kategoriprosjekter i samarbeid med kunde
  • Være en sterk bidragsyter i salgsteamet internt og en pådriver for nye vekstmuligheter
  • Forhandlinger og implementering av avtaler
  • Pris- og lønnsomhetsansvar
  • Samarbeide med segment manager om kundeprognoser og utvikling av sortiment
  • Fysisk salgsoppfølging hos våre kunder og sluttkunder

For å lykkes i rollen må du være en lagspiller med evne til å påvirke både internt og eksternt. Du vil få bruk for dine sterke relasjonsevner til å raskt skape tillit hos kunder. Du viser entreprenørånd og initiativ, er selvstendig i beslutninger og god på selvledelse. Våre nye Account Manager er mål- og resultatorientert og har høy gjennomføringsevne, kombinert med en evne til tålmodighet i langsiktige prosesser. Rollen krever at du arbeider strukturert og nøyaktig, har gode analytiske ferdigheter, og er lærevillig med fokus på kontinuerlig forbedring.

Vi ser etter deg som har:

  • Erfaring med salg, gjerne også til grossistkunder eller kjeder
  • Forståelse for salgsprosess og forretning, og kan vise til gode resultater fra en lignende stilling
  • Bransjeerfaring innen helse, næringsmiddelindustri, serveringsbransjen eller facility management/hygiene er fordel
  • Erfaring med salgsstøtte-systemer og Office
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
  • Bli del av et nordisk, familieeid selskap med korte beslutningsveier, hvor det jobbes dedikert med bærekraft og etisk handel
  • Mulighet til å selge uunnværlige produkter av høy kvalitet
  • Svært gode muligheter for påvirkning og egenutvikling
  • Et godt arbeidsmiljø med høy trivsel og tillit, fleksibilitet i hverdagen og frihet under ansvar
  • Arbeidssted enten i Abenas lokaler i Oslo eller på hjemmekontor i byen hvor du bor

Søknadsfrist 25 sept.

Har du en hektisk hverdag, men er nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale.

Kontakter

  • Kontaktperson: Randi Ditlev-Simonsen
  • Stillingstittel: Client Partner
  • Telefon: +47 952 22 907
  • Kontaktperson: Hilde Heines Bachmann
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 408 51 957

Sted

Adresse: Trygve Nilsens vei 8