Røde Kors søker M365-arkitekt

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelM365-arkitekt
ArbeidsgiverNorges Røde Kors
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeIdeelle organisasjoner, IT, IT - programvare
StillingsfunksjonIT utvikling/Systemarkitekt, IT utvikling/Utvikler (generell), IT utvikling/IT-sikkerhet
Søknadsfrist24.10.2022

RØDE KORS søker M365-arkitekt

Tenker du som oss - at teknologi faktisk utgjør en forskjell?

Røde Kors søker nå etter flere viktige IT-ressurser. M365-arkitekt vil bli en del av et sterkt faglig miljø, i en stor og anerkjent organisasjon. Vi er på utkikk etter skarpe digitale hjerner som evner å sette seg inn i nye ting, har god helhetsforståelse for IT og er motivert for å utvikle seg videre sammen med oss. I tillegg må kandidaten kunne identifisere seg med Røde Kors-bevegelsens verdigrunnlag og prinsipper og ikke minst ha forståelse for at teknologi faktisk utgjør en forskjell. Det digitale arbeidet vil bokstavelig talt være livsviktig.

Vår Office 365-løsning er helt sentral i Røde Kors sin IT-strategi, og det blir din oppgave å modernisere og videreutvikle denne plattformen. Vi søker deg som er god til å sette seg inn i nye ting, har god helhetsforståelse for Office 365 og er høyt motivert for å utvikle seg videre sammen med oss. Du liker å løse både små og store problemstillinger, og er ikke redd for ansvar. Rett person kommer gjerne fra en lignende rolle.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

  • Helhetlig ansvar for utvikling og arkitekturløsning, i tett samarbeid med End-User
  • Konfigurasjon og funksjonsoppsett av Microsoft Office 365
  • Forretningsprosesser, løsningsarkitektur, funksjonelt design og konfigurasjon, datamodellering, integrasjon, test, kursing og utrulling
  • Ansvar for oppfølging av (innleide og eksterne) utviklingsprosesser på disse systemene

ER DETTE DEG?

Du elsker tekniske problemstillinger, og muligheten til å forbedre systemer. Å være selvdreven og motiveres av å skape resultater er viktig, der evnen til å planlegge, koordinere og prioritere arbeidsoppgaver er sentralt for å nå mål. Rollen krever også gode samarbeidsegenskaper, der det evnes å ivareta gode relasjoner. Kompetansedeling er en viktig del av arbeidsmiljøet, og rollen innebærer et ansvar for å veilede og motivere kollegaer. Å finne gode tekniske løsninger på kundens behov vil også være vesentlig i denne rollen.

PERSONLIGE EGENSKAPER

  • Elsker tekniske problemstillinger og å forbedre systemer
  • Er selvdreven og har motivasjon for å skape resultater
  • Evner å omforme kundebehov til suverene tekniske løsninger
  • God evne til å jobbe mål- og resultatorientert
  • God evne til å planlegge, koordinere og prioritere egne arbeidsoppgaver
  • Meget god evne til å samarbeide, ivareta gode relasjoner og dele kompetanse
  • Evne til å veilede og motivere

FAGLIGE KOMPETANSER (UTDANNELSE & ERFARING)

  • Ønskelig med relevant utdanning
  • Har noen års erfaring som løsningsarkitekt og utvikler på Office 365 plattformen
  • Sertifiseringer på Office 365 plattformen er en fordel
  • Har kjennskap til webstandarder, API-utvikling, datasikkerhet Azure Devops og automated builds and release
  • Har erfaring med å formidle informasjon og presentere et budskap
  • Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne

HVORFOR JOBBE I NORGES RØDE KORS

Røde Kors er svært opptatt av å skape en god arbeidsplass og investerer i de ansatte, i form av god arbeidskultur, fleksible arbeidstider og andre goder – og tilbyr:

  • En rolle med utviklingsmuligheter og utfordrende arbeidsoppgaver, hvor kandidaten vil møte mange forskjellige problemstillinger
  • En meningsfull arbeidsplass, og en samfunnsnyttig jobb i Norges største frivillige humanitære organisasjon.
  • Engasjerte kolleger og bredt kontaktnett i en mangfoldig organisasjon.
  • Lokaler i Oslo sentrum
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vinterarbeidstid kl. 08.15-16.00 (1. september til 30. april) og sommerarbeidstid kl. 08.00-15.00 (1. mai til 31. august)
  • Fleksitid og overtid
  • Mobil og internett
  • Arbeidsforholdet reguleres av de(n) til enhver tid gjeldende tariffavtale(r) i virksomheten, for tiden: Hovedavtalen Tekna og Funksjonæravtalen Negotia.

Meld interesse!

Registrer din interesse snarest gjennom å laste opp din cv, senest innen 24. oktober 2022

For nærmere informasjon ta kontakt med vår rådgiver i The Assessment Company, Sindre Sandaker (tlf: +47 913 49 972, e-post: sindre.sandaker@theac.no) eller Live Tenstad (tlf: +47 980 71 756, e-post: live.tenstad@theac.no).

Kontakter

  • Kontaktperson: Sindre Sandaker
  • Stillingstittel: Head of Technology
  • Telefon: +47 913 49 972
  • Kontaktperson: Camilla Kristiansen
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 408 71 750
  • Kontaktperson: Live Tenstad
  • Stillingstittel: Business Consultant Oslo
  • Telefon: +47 980 71 756

Sted

Adresse: HAUSMANNSG 7