Er du initiativrik og selvstendig? Liker du å lage systemer og koordineringsarbeid?

Publisert: Publisert:
StillingstittelAdministration Coordinator
ArbeidsgiverGreen Mountain
TypeFast
LokasjonHamar
BransjeAnnet, Økonomi og regnskap, Industri og produksjon
StillingsfunksjonKontor og administrasjon, Koordinering, Planlegger
Søknadsfrist28.05.2023

Da kan rollen som Administration Coordinator være noe for deg!

Green Mountain er i sterk vekst og skal være den mest profesjonelle datasenterleverandøren i både det norske og europeiske markedet. Vi søker nå etter entusiastiske kollegaer som stadig ønsker å utvikle sin kompetanse.

Vår nye Administration Coordinator vil ha ansvar for en rekke administrative oppgaver og være en viktig støttespiller for våre medarbeidere. I stillingen vil du blant annet jobbe med kurskoordinering, innkjøp, kontorstøtte og annet admin-arbeid som er sentralt for smidighet i prosjekter og hverdagen for øvrig. Vi søker deg som er pliktoppfyllende, imøtekommende og strukturert, og som trives i en stilling som innebærer både rutinearbeid og stor grad av fleksibilitet.

Din hverdag i korte trekk:

  • Kurskoordinering og bidrag inn i kompetansearbeidet som gjøres i Green Academy
  • Bestillinger og innkjøp
  • Møtekoordinering
  • Utarbeide rapporter for kundeprosjekter
  • Lunsjkoordinering
  • Koordinere med reisebyrå
  • Medlem i Green Social Club: bidra i planlegging av aktiviteter, arrangementer og andre velferdstiltak både lokalt og aktiviteter som er felles for hele organisasjonen
  • Fakturabehandling
  • Være en god støttespiller i Teamet Administrasjon

Hvem ser vi etter?

Til rollen som Administration Coordinator ser vi etter deg som er strukturert og proaktiv. Du har blikk for hva som må gjøres, liker å etablere og sette ting i system, og tar selv initiativ til oppgaver. Vi søker deg som liker å jobbe med mennesker og enkelt etablerer kontakt med andre. Du fremstår selvstendig og trygg, og er pålitelig og velorganisert.

Vi ser gjerne at du har:

  • Administrativ erfaring og interesse for de aktuelle arbeidsoppgavene
  • Gode dataferdigheter og kompetanse i MS Office 365
  • Systemsterk – erfaring med ulike administrative systemer og verktøy
  • Erfaring fra regnskapsarbeid er en fordel
  • Relevant erfaring kan kompensere for utdanning
  • Behersker norsk og engelsk godt – skritflig og muntlig

Våre kjerneverdier er viktige for oss, og noe våre medarbeidere kjenner seg godt igjen i:

  • Kunden i fokus: Fornøyde kunder er det aller viktigste målet for vår virksomhet.
  • Pålitelighet og ærlighet: I vår virksomhet er tillitt essensielt for å lykkes. Vi skal alltid opptre ærlig og være pålitelig.
  • Kunnskap: Det er viktig å kjenne, og forstå, både vår egen virksomhet og også våre kunders virksomhet. Vi forventer at våre medarbeidere er nysgjerrige og har lyst til å lære mer.
  • Entusiasme: Entusiasme og engasjement for å nå våre mål og lykkes i det vi gjør, er en viktig drivkraft for vår videre suksess.

Hva tilbyr vi?

  • En spennende rolle med variert ansvarsområde i ett selskap i sterk vekst
  • Bli del av et selskap som skårer høyt på medarbeider- og kundetilfredshet
  • Konkurransedyktige betingelser

Stillingen som Administration Coordinator vil være lokalisert til Hamar (Løten). Noe reisevirksomhet til våre øvrige lokasjoner på spesielt Østlandet (Ytre Enebakk og Rjukan) kan forekomme.

Er dette noe for deg?

Send oss din CV og noen ord om din interesse.

Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company for mer informasjon om selskapet, stillingen og prosessen: Ida Søby, Partner, 97732958

Kontakter

  • Kontaktperson: Ida Søby
  • Stillingstittel: Partner
  • Telefon: +47 977 32 958