Kompetanse og Interesse for kalkulasjon innen anleggbransjen?

Publisert: Publisert:
StillingstittelKALKULASJONSLEDER
ArbeidsgiverArnadal Anlegg AS
TypeFast
LokasjonStokke
BransjeKonsulent og rådgivning, Bygg og anlegg, VVS
StillingsfunksjonProsjektledelse, Ingeniør/Bygge- og anleggsteknikk, Ingeniør
Søknadsfrist29.01.2023

Arnadal Anlegg er et selskap i vekst, og vi søker nå en dyktig KALKULASJONSLEDER for å styrke staben av funksjonærer og ledere i selskapet.

Vi er på utkikk etter deg som brenner for bransjen og som ønsker å bidra til vår videre utvikling. Vi har et meget godt arbeidsmiljø preget av ståpå-vilje, humor og positivitet.

Som kalkulasjonsleder hos oss, vil du ha det overordnede ansvaret for å søke opp og gjennomgå konkurransegrunnlag, jobbe systematisk med innhenting og evaluering av tilbud fra underleverandører, samt kalkulasjon av tilbud og presentasjon av dette.

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging av prosjekter i kalkulasjon og forprosjektfasen.
  • Utarbeidelse av tilbud i samarbeid med teknisk avdeling.
  • Innhente og evaluere leverandør- og underentreprenørers pristilbud.
  • Delta i anbudsforhandlinger og kontraktsmøter.
  • Vurdere risiko og muligheter innenfor egen kalkyle.
  • Etterkalkulasjon, evaluering og erfaringsoverføring.
  • Videreutvikle interne rutiner for kalkulasjonsprosessen.
  • Påvirke ift utvikling av et selskap i vekst.

Faglige kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring fra bygg/anleggsbransjen, gjerne fra kalkulasjon eller prosjektledelse.
  • Ingen krav om formell utdannelse, men relevant teknisk/høyskole-utdanning er en fordel
  • Du har god anleggsteknisk forståelse.
  • Gode datakunnskaper innen MS Project, Excel, kalkulasjonsvektøy (ProAdm, ByggOffice) og gjerne BIM.
  • Kunnskap og erfaring innenfor prosesskoden, NS 3420 samt kontraktstandarder innenfor 8405, 8406 og 8407 mm.

Personlige egenskaper

  • Du er strukturert, analytisk og har god forretningsforståelse.
  • Du har god norsk muntlig/skriftlig fremstillingsevne.
  • Du er kommersiell og liker å forhandle deg fram til gode avtaler - kremmerånd
  • Du er en relasjonsbygger.

Vi tilbyr

  • En sentral rolle i et selskap i vekst, hvor du får bidra med videreutvikling av selskapets strategier.
  • Interessante og spennende arbeidsoppgaver.
  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser.
  • Utviklingsmuligheter gjennom faglige utfordringer og interessante arbeidsoppgaver. Samt gode muligheter for utvikling gjennom kurs og opplæring.
  • Pensjons og forsikringsordninger.
  • Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø

Har du spørsmål knyttet til rollen eller selskapet, tar du kontakt med våre rådgivere i Skagerak Consulting, Linda Brusletto, tlf 416 76 428 eller Geir Nordvold tlf. 938 28 100.

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.

For å unngå bedrageriforsøk, vil vi presisere at vi aldri ber om BankId-informasjon i søknadsprosessen.

Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

Kontakter

  • Kontaktperson: Linda Brusletto
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 416 76 428
  • Kontaktperson: Geir Nordvold
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 938 28 100

Sted

Adresse: Borgeskogtoppen 9