Sentral salg/rådgiver-rolle i Norges største tilbyder av Microsoft Dynamics 365

Publisert: Publisert:
StillingstittelKey Account Manager
ArbeidsgiverProsesspilotene AS
TypeFast
LokasjonAsker
BransjeKonsulent og rådgivning, IT
StillingsfunksjonForretningsutvikling og strategi, Rådgivning, Salg

Key Account Manager

Som Key Account Manager i ProsessPilotene har du ansvaret for å skape nye og forvalte eksisterende kunder. Din hovedoppgave er å sikre at våre kunder fortsetter å vokse i sin virksomhet og i sitt engasjement med ProsessPilotene. Du vil finne nye salgs- og oppsalgsmuligheter. Utarbeide veikart sammen med kundene, og legge strategier for gjensidig lønnsomhet. Du vil fungere som et eskaleringspunkt for kunde, prosjektleder og kundeteam.

Dette er dine viktigste arbeidsoppgaver

  • Initiere og forvalte kundeforhold fra salg, gjennom prosjekt og leveranse
  • Ansvar for langsiktige relasjoner med, og utvikling av, våre strategiske kunder
  • Proaktivt styre forventninger, kommunikasjon og kundeverdi
  • Arbeide tett med kundens organisasjon og våre egne spesialister og kundeteam
  • Avholde prosjektmøter, workshops og styringsgruppemøter

Vi tror du har dette i bagasjen

  • Høyere utdannelse innen administrative- eller tekniske fag
  • Utpreget forretningsforståelse, med evne til å sette deg inn i kundens forretningsmodell og verdikjede
  • Erfaring med Key Account Management eller team-ledelse på høyt nivå
  • Dokumentert verdiskapning for kunder
  • Erfaring med IT-løsninger med kundeinteraksjoner
  • Minimum 5 års erfaring som selger, konsulent eller rådgiver innen digital transformasjon
  • Solide kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk

Dine personlige egenskaper

  • Har et utpreget konsulentgen og er god til å tenke strategisk
  • Evne til å holde i lange prosesser og bygge gode relasjoner
  • Effektiv, med utpregede samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å tenke helhetlig og jobbe strukturert med ambisiøse kunder
  • Evner å skape entusiasme og engasjement hos kunder og kollegaer
  • Selvgående, fremoverlent og motivert av kundens resultater

Vi er stolte av å tilby deg

  • Et "smidig" og trivelig arbeidsmiljø med stor faglig tyngde
  • En utviklingsplan som setter din personlige og faglige utvikling i fokus
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger (blant annet privat helseforsikring)
  • Utfordrende arbeidsoppgaver sammen med hyggelige kolleger i en hektisk og morsom hverdag
  • Fleksibel arbeidsdag
  • Mulighet for medeierskap, være med å forme og utvikle selskapet

Henvendelser vedrørende stillingen kan rettes til Jens-Petter Arntzen tlf 908 27 335, eller Pål S. Øverby tlf. 905 26 841.

Alle henvendelser til Raadgiverhuset behandles konfidensielt .

Kontakter

  • Kontaktperson: Jens-Petter Arntzen
  • Stillingstittel: Sr. rådgiver/headhunter
  • Telefon: +47 908 27 335
  • Kontaktperson: Pål S. Øverby
  • Stillingstittel: Partner/Headhunter - Raadgiverhuset
  • Telefon: +47 905 26 841

Sted

Adresse: Skysstasjon 11B

Lignende stillinger|