Vil du være med å lede og videreutvikle et strategisk satsningsområde?

Publisert: Publisert:
StillingstittelManager- kjøpte porteføljer
ArbeidsgiverLowell Norge AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeBank, finans og forsikring
StillingsfunksjonLedelse

Lowell er Europas nest største aktør innen kreditthåndtering. Selskapet tilbyr helhetsløsninger og tjenester innen kreditthåndtering til store så vel som mindre bedrifter. Våre tjenester omfatter alt fra fakturering, betalingstjenester, inkassotjenester, kjøp av fordringer og omfattende analysetjenester.

Som en av Europas ledende og mest respekterte aktører innen kreditthåndtering tror vi på viktigheten av gode relasjoner. Enten det er med våre kunder eller våre kolleger.

Vi ønsker å lytte til og forstå våre kunder, ikke dømme dem, slik at vi kan finne de rimeligste og mest rettferdige måtene å hjelpe våre kunder til å betale gjelden sin.

Vi tror at menneskene våre er det mest verdifulle vi har og vi er opptatt av å utvikle team som ønsker å gjøre en forskjell.

Til å lede selskapets portefølje avdeling i Norge som håndterer innfordring av kjøpte krav søkes det nå etter ny leder. Området er i god vekst og teller i dag ca 15 dyktige og motiverte medarbeidere. Stillingen rapporter til Director Operations og inngår i hans ledergruppe. Lowell holder til i nye og moderne lokaler sentralt på Etterstad med kort vei til offentlig kommunikasjon.

  • Coache, utvikle og motivere avdelingens medarbeidere
  • Overordnet ansvarlig for strategier, prosesser, aktiviteter og kampanjer på kjøpte porteføljer
  • Aktivt bidra i analyser og vurderinger ifb med kjøp av nye porteføljer
  • Implementering av nye porteføljer
  • Lede månedlige business reviews mht resultater og utvikling
  • Sikre at innfordrings aktiviteter er iht lover, regler og selskapets compliance policies
  • KPI rapportering
  • Høyere økonomisk utdannelse på minimum Bachelor nivå
  • Du har erfaring fra innfordring på kjøpte porteføljer
  • Du har erfaring med personal ledelse men kandidater med riktig personlighet og lederevner vil også vurderes
  • Gode kunnskaper om lover, regler og compliance krav
  • Excel kunnskaper på godt nivå
  • Meget god fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Du er analytisk, strukturert og har høy gjennomføringsevne
  • Du er en utpreget lagspiller og dyktig til å kommunisere og motivere de rundt deg
  • Du liker å utfordre og ikke redd for å prøve ut nye løsninger
  • Du er trygg, tar ansvar, er selvstendig og tar gjerne ledelsen
  • Gode økonomiske betingelser inkl bonusordning
  • Et selskap og en stilling som verdsetter initiativ og gir frihet under ansvar
  • Lede og videreutvikle et strategisk viktig område
  • Et internasjonalt miljø preget av samhandling

For nærmere informasjon kontakt

Seniorrådgiver Rolf Wilhelmsen, rw@skc.no, 930 12 312

Seniorrådgiver Anders Beichmann, anb@skc.no, 958 14 525

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt, eventuelt også ovenfor oppdragsgiver om ønskelig.

Søknader behandles fortløpende.

For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.

Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

Kontakter

  • Kontaktperson: Rolf Wilhelmsen
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 930 12 312
  • Kontaktperson: Anders Beichmann
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 958 14 525

Sted

Adresse: Brynsveien 14

Nettverk