Vil du være med på telekombransjens mest spennende reise?

Publisert: Publisert:
StillingstittelProduct Manager B2B
ArbeidsgiverIce Communication Norge AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeIT, Markedsføring og annonsering, Telekommunikasjon
StillingsfunksjonProsjektledelse, Produktledelse, Markedsfører
Søknadsfrist01.02.2023

Ice Bedrift står ovenfor spennende vekstmuligheter, og trenger flere gode lagspillere til å skape de beste kundeopplevelsene for bedrifter. Vi er den operatøren som har størst fremgang, og er lidenskapelig opptatt av kontinuerlig forbedring og verdiskaping for våre kunder..

Product & Offering B2B søker nå etter en Product Manager som skal styrke det kommersielle tilbudet til Ice gjennom nyskapning og forbedringer av produkter og tjenester i bedriftsmarkedet. Som Product Manager vil du inngå i et team som har ansvaret for abonnement, tjenester, hardware, avanserte løsninger og verdikjeder for betjening og selvbetjening. Stillingen er nyopprettet og vil passe for deg som har interesse for å skape gode kundeopplevelser fra avansert teknologi. Oppgavene vil være varierte og endre seg raskt i takt med selskapets utvikling og vekst

Hverdagen din i korte trekk:

  • Identifisere og realisere nye produkter og tjenester
  • Forstå teknologien bak produktene og sammenhengene i verdikjeden
  • Optimalisere produkter, tjenester og prosesser
  • Innta en ekspertrolle og være relasjonsbygger internt og ut mot partnere
  • Presentere og overføre kunnskap om ulike produkter og tjenester

For å lykkes i rollen, tror vi kandidaten må være kommersiell og trives meg å jobbe på tvers i tekniske- og kommersielle fagmiljøer. Vedkommende har svært gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og trives med tverrfaglig samarbeid. Den rette personen er en utpreget do’er og opptatt av resultater og fremdrift, og ser typisk på endringer som nye muligheter. Vi tror du har relevant høyere utdanning, og har god kjennskap til komplekse verdikjeder. Erfaring fra telekom er en fordel, men en sterk interesse for teknologi er avgjørende.

Hos oss får du mulighet til å jobbe i et åpent, kommersielt og inkluderende arbeidsmiljø. Flotte kontorlokaler, Activity Based Workplace, takterrasse, snacks hver dag kl. 14, trening i arbeidstiden, gode forsikrings- og pensjonsordninger, tilgang til firmahytter og andre ansattgoder. Du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver og prosjekter sammen med kompetente og teamorienterte kollegaer i et selskap i vekst. Vi er stolte av å ha blitt kåret til en av Norges topp 10 arbeidsplasser fire år på rad av Great Place to Work, og at vi klarer å etterleve vårt verdisett (skape tillit – spille på lag – tenke nytt).

Vi har valgt The Assessment Company som partner i rekrutterings- og utvelgelsesprosessen. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten, eller har spørsmål? Ta gjerne kontakt med Ole Fredrik Kirkebye å918 05 777 eller Mari Greve-Løberg på 951 17 717.

Kontakter

  • Kontaktperson: Ole Fredrik Kirkebye
  • Stillingstittel: Strategisk Rådgiver
  • Telefon: +47 918 05 777
  • Kontaktperson: Mari Greve Løberg
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 951 17 717

Sted

Adresse: Nydalsveien 18 B