Vil du skape verdi for Elis ved forhandling og effektivisering av innkjøpsprosessene?

Publisert: Publisert:
StillingstittelInnkjøper
ArbeidsgiverElis Norge AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeKonsulent og rådgivning, Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon
StillingsfunksjonForretningsutvikling og strategi, Forhandling, Innkjøp/forhandling
Søknadsfrist04.12.2022

Elis har et ønske om forbedring og effektivisering av innkjøpsprosesser og bedret kontroll på leverandøravtaler. Vi håper at vår nye Innkjøper kan sette profesjonelt innkjøp i system og maksimere verdi i innkjøpsleddet. For å få til dette bør du ha god dialog på tvers av anleggene våre, og sette deg godt inn i de lokale avtalene som er gjort. Du vil få hovedansvaret for eksisterende leverandøravtaler og jobbe mot konkrete mål om gevinstrealisering. Med dette søker vi en som har forståelse for behov, tilrettelegging i innkjøpsprosjekter og leverandøroppfølging. Innkjøper skal rapportere til CFO

Hverdagen din i korte trekk:

  • Lede innkjøpsprosjekter og forhandle nye innkjøpsavtaler
  • Kontraktsutforming og kontraktsadministrasjon
  • Kommunikasjon med leverandører
  • Sikre at alle leverandører etterlever krav til code of conduct
  • Støtte organisasjonen i gjennomføring av anskaffelsesprosjekter
  • Sikre at kontrakter er hensiktsmessig strukturert, forhandlet og implementert
  • Sikre en effektiv håndtering av kontraktsendringer i avtaleperioden
  • Identifisere og bidra til videreutvikling av innkjøp og verdiskapning i Elis Norge

Vi tror at den rette kandidaten har høyere utdannelse innen økonomi eller logistikk og minimum 3-5 års arbeidserfaring fra innkjøp og/eller logistikk. Du er kommersielt anlagt og har et ønske om å yte god service til interne og eksterne samarbeidspartnere. Du får energi av å komme frem til gode løsninger som bidrar med å gjøre Elis Norge til et enda bedre og mer konkurransedyktig selskap.

Hvorfor skal du jobbe i Elis?

  • Utnytte det store potensialet for store forbedringer når det gjelder besparelser, effektivitet og forbedringer
  • En nyopprettet selvstendig stilling i et uformelt og dynamisk miljø
  • Stor mulighet til å forme egen arbeidshverdag
  • En arbeidsplass med høyt fokus på kontinuerlig forbedring
  • Gode utviklingsmuligheter i et solid internasjonalt konsern
  • Et godt arbeidsmiljø, der vi jobber sammen for å nå felles mål
  • Firmahytte på Trysil, helseforsikring og aksjeprogram for alle medarbeidere
  • Konkurransedyktige betingelser; basert på fastlønn og bonus
  • Arbeidssted på vårt hovedkontor i Kværnerbyen, med tilgang til flott kantine

Hvis dette virker interessant, kan du gjerne ta kontakt med en av våre rådgivere i The Assessment Company, Sissel Brodtkorb på 412 20 913 eller Ole Fredrik Kirkebye på 918 05 777 for mer informasjon om selskap og rolle.

Kontakter

  • Kontaktperson: Sissel Brodtkorb
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 412 20 913
  • Kontaktperson: Ole Fredrik Kirkebye
  • Stillingstittel: Strategisk Rådgiver
  • Telefon: +47 918 05 777

Sted

Adresse: Smeltedigelen 1