Svart belte i ledelse og opptatt av gode brukeropplevelser? Tripletex søker Head of Customer Success

Publisert: Publisert:
StillingstittelHead of Customer Success
ArbeidsgiverTripletex
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeØkonomi og regnskap, IT, Internettbaserte tjenester
StillingsfunksjonLedelse, Kundeservice, Brukerstøtte/support
Søknadsfrist09.10.2022

Tripletex har vokst blant de raskeste i markedet, og planlegger stor vekst med mange nye kunder i årene som kommer også. For å kunne ta enda bedre vare på disse søker Tripletex Head of Customer Success til å lede og drive fremtidens kundesentriske, digitale og smidige supportoperasjon.

Om stillingen - ansvarsområder og sentrale arbeidsoppgaver

Vi søker Head of Customer Success som kan ta et overordnet ansvar for Customer Success og dets syv team. Til sammen består disse syv teamene av cirka 110 medarbeidere. Ny leder vil få stor frihet til selv å videreutvikle avdelingen Customer Success, med ambisjoner om å skape en førsteklasses opplevelse av det å være en kunde av Tripletex. Enheten vil både ha ansvaret for produktet Tripletex samt også øvrige produkter og funksjoner som selskapet velger å legge inn i sin produktportefølje.

Som leder for Customer Success samarbeider du tett med alle avdelinger, men vil spesielt ha et grensesnitt mot Salg og Utvikling. Rollen vil for øvrig være en naturlig sparringspartner for mange og en helt sentral del av hvordan Tripletex utvikler seg videre. Stillingen inngår i Tripletex’ ledergruppe.

Overordnede ansvarsområder

  • Totalansvar for avdelingen, inkludert personalansvar – totalt 110 medarbeidere, med syv direkterapporterende teamledere
  • Tilrettelegge for læring og forbedring, analyse og testing av aktiviteter med fokus på kontinuerlig forbedring
  • Sikre fokus på forbedringer i kapasitet, gjennomføringsevne og kostnader. Dette spesielt med tanke på digitalisering, effektivisering og skalering i takt med kraftig vekst
  • Sentral rådgiver for prioritering i innovasjons- og utviklingsprosessene

Kandidatprofil

Vi ser etter en ambisiøs, helhetstenkende og visjonær leder, som brenner for gode bruker- og kundeopplevelser. Som evner å drive utviklingen av selve faget videre, fra et nivå som allerede er høyt.

Du må ha med deg kunnskap, erfaringer og et mindset som gjør at du kan innta rollen med tyngde og troverdighet, som gjør at du står støtt i egen dømmekraft og tør å utfordre etablerte sannheter. Klart orientert mot det digitale; gjennom dine erfaringer har du både ledererfaring nok, samt kjennskap til hvordan drive effektive og skalerbare supportoperasjoner, og har erfart verdien av å være med å bygge sterke team som støtter opp under selskapets strategi og handlingsplaner.

Du har sannsynligvis vært med på vekstreise(-r) i sammenlignbare selskap og kan ha med deg syn på beste praksis, samt opplevd både medgang og motgang i operativ drift. Bakgrunn fra konsulentvirksomheter vil også være relevant, aller helst da i kombinasjon med å ha egen operativ linjeledererfaring.

Du er tydelig kundeorientert, har en resultatorientert arbeidsform og med fokus på kontinuerlig forbedring. Du preges av nysgjerrighet, løsningsorientering og et høyt energinivå. Med ambisjoner, men først og fremst på vegne av andre enn deg selv. Du skal i kraft av rollen navigere i en etter hvert stor virksomhet med komplekse verdikjeder, god kommunikasjons- og formidlingskompetanse er vestentlig i stillingen.

Hvorfor velge selskapet og denne muligheten?

Vi tror at rette vedkommende primært vil motiveres av stillingens innhold, med både dens utfordringer og muligheter. Sammen med de øvrige i ledergruppa og i organisasjonen vil du være en svært sentral rådgiver for forbedring og drift av vår kundesentriske supportoperasjon. I tillegg vil vi fremheve følgende:

  • En av Tripletex sine mest sentrale medarbeidere; en utfordrende, synlig og strategisk viktig jobb i et av Norges mest spennende teknologiselskap
  • En mulighet til å være med å videreutvikle og bygge en fremoverlent kunnskapsbedrift
  • En virksomhet i sterk utvikling og vekst, organisasjonen evner fortsatt å snu seg fort- lite er fastsatt
  • Et endringsfokusert selskap
  • En mulighet til å ta plass i et selskap med et skyhøyt medarbeiderengasjement, som aktivt jobber for å være verdens beste arbeidsplass!

Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i Hartmark Executive Search – Frode Bjørnæs, tlf. 958 24 529, eller Mari Midthaug, tlf. 901 11 403. Søknadsfrist er 9. oktober.

Kontakter

  • Kontaktperson: Frode Bjørnæs
  • Stillingstittel: Partner / Rådgiver
  • Telefon: +47 958 24 529
  • Kontaktperson: Mari Midthaug
  • Stillingstittel: Rådgiver - Research og Analyse
  • Telefon: +47 901 11 403

Sted

Adresse: KARENSLYST ALLÉ 56