Har du lyst til å jobbe som Key Account Manager i Europas ledende belysningskonsern?

Publisert: Publisert:
StillingstittelKey Account Manager
ArbeidsgiverFagerhult AS
TypeFast
LokasjonLysaker
BransjeHåndverkstjenester, Markedsføring og annonsering, Butikk og varehandel
StillingsfunksjonSalg/Teknisk salg, Salg, Forhandling

Til vår salgsavdeling på Lysaker søker vi en Key Account Manager med høye ambisjoner. Vi er på jakt etter en person med stort engasjement og gode kommunikasjonsevner med interesse for fremtidens smarte belysningsløsninger. Du vil bidra til å utvikle eksisterende kunder, samtidig som du henter inn nye kunder og skaper vekst i egen portefølje. Vi jobber hver dag for å gjøre livet lysere for alt fra skoleelever til smarte flotte kontorbygg. Lys er en kunst og et fagfelt, og vi søker deg som har lyst til å jobbe i denne bransjen med en meget god produktportefølje og en sterk merkevare.

I rollen som Key Account Manager må du trives med å jobbe selvstendig og legge opp din egen arbeidshverdag. Du vil jobbe strategisk og langsiktig, samtidig som du vil følge opp egen kundeportefølje. Du må være god på relasjonsbygging og like å være i en utadrettet rolle. IoT blir en større og større del av hverdagen vår, og du vil være en viktig del av teamet som formidler smarte oppkoblede styringssystemer til våre kunder og rådgivere.

Du vil få ansvar for:

  • Være en aktiv bidragsyter i salgsteamet og videreutvikling av merkevaren Fagerhult
  • Egen kundeportefølje med salgs- resultat og budsjettansvar
  • Fremme smarte IOT oppkoblede løsninger ut til markedet, til våre kunder og samarbeidspartnere.
  • Forhandlinger og oppfølging av sentrale avtaler til utvalget kunder.
  • At din kundeportefølje føler seg ivaretatt, med god service og oppfølging.
  • Sørge for høy kundetilfredshet og forvalte Fagerhults posisjon slik at vi er den foretrukne samarbeidsparter.

Ønskede kvalifikasjonskrav og egenskaper

For å lykkes i rollen bør du ha erfaring fra B2B salg og forhandlinger med beslutningstakere. Det er viktig at du har forståelse for salg av systemer med IOT oppkoblede løsninger og erfaring fra prosjektsalg med stor størrelse og dokumentert salgsresultater.

Du er en utstrakt relasjonsbygger som evner å se nye muligheter. Du har et kommersielt tankesett, har god forretningsforståelse og bidrar til å skape merverdi til våre kunder. Høy grad av pågangsmot, samarbeidsevner og serviceinnstilling vil kunne bidra til å lykkes i rollen.

Vi ser primært etter deg med høyere utdannelse, men eventuelt manglende utdannelse kan kompensere med relevant arbeidserfaring. Du har en sterk presentasjonsteknikk med gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner samt gode IT kunnskaper med bruk av CRM som en naturlig del av hverdagen.

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsoppgaver.
  • God støtte innen prosjektering, tilbudsskriving, ordrelegging, leveranseoppfølging og teknisk service.
  • Gode utviklingsmuligheter i et voksende konsern.
  • Merkevareprodukter av høy kvalitet.
  • Godt arbeidsmiljø og solid organisasjon.
  • Sentrale og hyggelige lokaler.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Bilordning / firmabil.
  • Gode forsikringer- og pensjonsordninger.
  • Muligheten til å jobbe med det siste innen lys i et stort fagmiljø.
  • Det må påregnes noe reiseaktivitet.

Fagerhult har valgt Orion & Partners som sin partner på denne rekrutteringen. Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte Christian Hofbauer på 91 70 80 58 eller Tanja Ek på 986 48 674. Vi ser frem til å motta din søknad og CV så snart som mulig.

Kontakter

  • Kontaktperson: Christian Hofbauer
  • Stillingstittel: Rådgiver
  • Kontaktperson: Tanja Ek
  • Stillingstittel: Researcher
  • Telefon: +47 986 48 674