I forbindelse med vår nordiske satsing, ser vi etter kunderådgiver til vårt Customer Success Team!

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelKunderådgiver
ArbeidsgiverDatec AS
TypeFast
LokasjonHeimdal
BransjeKonsulent og rådgivning, IT, Renovasjon og renhold
StillingsfunksjonRådgivning, Kurs og opplæring, Kundeservice
Søknadsfrist26.01.2023

Datec er i front av renholdsbransjens digitale reise, og jobber med noen av de største og mest spennende kundene i Norden. Hos oss får du muligheten til å komme inn i et dynamisk og fremtidsrettet selskap med høye ambisjoner. For å sikre at vi gir våre kunder den beste opplevelsen, er vi nå ute etter å styrke vårt Customer

Success

Team med

enda

en kunderådgiver! Dette er en sentral og spennende rolle, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Er det deg vi ser etter?

Som Kunderådgiver i Datec har du en sentral rolle i arbeidet med å ivareta og utvikle våre fantastiske kunder. Sammen med de øvrige kunderådgivere og Key Account Managere (KAM) er du en del av de ulike kundeteamene som følger opp kundene daglig. Du skal være en støttespiller for kundene i det daglige, og tilby inngående rådgivning på produktene Datec leverer. Ved implementering av våre løsninger hos nye kunder, eller ved utvidelse av eksisterende løsninger hos eksisterende kunder vil du ha en viktig rolle.

Som Kunderådgiver blir du en del av et dyktig team, og rapporterer til Director of Customer Success i Datec Du vil også samarbeide tett med salg, markedsføring og produktutvikling.

Arbeids- og ansvarsområder innebærer blant annet:

  • Sikre onbording av nye kunder du dedikeres som kunderådgiver for
  • Sikre at implementeringsprosesser, opplæring og rådgivning gjennomføres i henhold til Datecs beste prakis
  • Ansvarlig for kvalitet og effektivitet i henhold til leveranseplan/kundeplan
  • Sikre proaktiv og løpende oppfølging av kunden i samarbeid med KAM
  • Støtte KAM i ettersalgprosessen
  • Delansvar for support; gjennom chat, telefon, mail og andre kanaler ta imot, loggføre, behandle og svare ut innkommende supporthenvendelser

Vi ser etter deg som er utpreget serviceminded, evner å se gode løsningene og veileder kunder på en genuin måte som skaper tillit. Det vil være en stor fordel om du har erfaring med og kjennskap til renholdsmarkedet, renhold som fag og endringsledelse som prosess. Å innføre CleanPilot vil innebære en merkbar endring for mange, og det vil være viktig at du sammen med KAM og kontaktpunkt hos kunden sikrer god opplæring, forankring og støtte gjennom hele prosessen.

For å lykkes i rollen vil det også være viktig at du er strukturert og har en proaktiv arbeidsform som sikrer kvalitet og fremdrift, både selvstendig og i samspill med kollegaer. Digitalisering innen renhold er i stadig utvikling, og Datec har som ambisjon å ligge i forkant av utviklingen. Du må derfor være interessert i å holde deg oppdatert på utvikling av våre egne produkter, samt teknologi fra våre samarbeidspartnere og konkurrenter.

Vi tror også at du har:

  • Erfaring med rådgivning, kundeutvikling og kundeprosesser, gjerne fra eller med renholdsbransjen
  • Formulerer deg godt på et nordisk språk, samt engelsk skriftlig og muntlig. Forstår og gjør deg forstått på svensk og dansk.
  • Gode kommunikasjonsevner
  • God kompetanse på bruk av CRM/kundeoppfølgingssystem

Arbeidssted for stillingen kan være Oslo eller Trondheim. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg!

Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen.

Lone Holm Blaasvær: tlf. 924 45 136, mail: lone@theac.no

Ingrid Tingstad, tlf. 918 60 954, mail: ingrid.tingstad@theac.no

Søknadsfrist: 26.januar 2023

Kontakter

  • Kontaktperson: Lone Holm Blaasvær
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 924 45 136
  • Kontaktperson: Ingrid Tingstad
  • Stillingstittel: Business Consultant
  • Telefon: +47 918 60 954

Sted

Adresse: Vestre Rosten 69