Energima søker Key Account Manager!

Publisert: Publisert:
StillingstittelKey Account Manager
ArbeidsgiverEnergima Gruppen AS
TypeFast
LokasjonLysaker
BransjeKonsulent og rådgivning, Bygg og anlegg, VVS
StillingsfunksjonSalg/Teknisk salg, Rådgivning, Ingeniør
Søknadsfrist11.12.2022

Energima er i vekst, og nå søker vi flere dyktige Key Account Managers

Nå styrker vi teamet ytterligere og søker en resultatorientert og løsningsfokusert person som er god på skaffe og bevare solide kundeforhold gjennom å bygge tillitsfulle relasjoner. Vi ser etter deg som er kundefokusert, kvalitetsbevisst og ønsker å gi de beste rådene rundt energibruk og inneklima i bygg. Du vil spille en sentral rolle i å bidra til videreutvikling av selskapet. Du vil jobbe tverrfaglig i Energima Gruppen, og få mulighet til å lære og utvikle deg i takt med at selskapet vokser.

Hva vil arbeidsoppgavene gå ut på?

Som Key Account Manager vil du være ansvarlig for salg og fornyelse av alle typer systemer. Vi ønsker at du skal forme din egen rolle i et sterkt og kunnskapsrikt fagmiljø preget av god og støttende lagånd.

Typiske arbeidsoppgaver vil være:

  • Salg av Energima sine løsninger til nye og eksisterende kunder
  • Strukturert og strategisk markedsbearbeiding
  • Porteføljeansvar
  • Prosjektledelse
  • Relasjonsbyggende arbeid og oppfølging av kunder

Hvem ser vi etter?

Vi trenger deg som er analytisk anlagt og har god forretningsteft. Du har en grunnleggende god forståelse for bygg, slik at du kan være en profesjonell rådgiver og sparringspartner overfor kunden. Videre ser vi for oss at du har relevant høyre utdanning, eller at du har opparbeidet deg solid arbeidserfaring gjennom mange år. Du har jobbet i minimum 5 år, og ønsker å selge de smarte tekniske løsningene sammen med oss i Energima. Du er positiv, driftig, og har en "ingen oppgave for stor, ingen for liten"- mentalitet. Du liker å overbevise og presentere nye idéer og er glad i folk.

Når det er sagt, er det viktigste for oss at du føler ansvar for jobben du gjør, og for tjenestene vi leverer. Dette gjør du gjennom å levere kvalitet, være fleksibel og løsningsorientert. Våre ansatte ønsker å utgjøre en forskjell. Vi er, og skal alltid være, et selskap som er store nok til de tunge oppgavene, men samtidig små nok til å handle raskt. For å være i stand til å ta raske og riktige avgjørelser, må du ha yrkesstolthet og føle på et ansvar. Dette får du hos oss. Du blir en del av et lag som setter kompetanse, erfaringsutveksling og individet i fokus.

Hva tilbyr vi?

  • Et hyggelig arbeidsmiljø med godt samhold og mange sosiale aktiviteter
  • Et sterkt fagmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser og gode forsikringsordninger
  • Nye freshe lokaler på Fornebu, men også mulighet for en hybrid arbeidshverdag
  • Firmahytter ved sjøen og i fjellet, samt bobil for de eventyrlystne!
  • Medlemskap i Volvat for våre ansatte

Kjenner du deg igjen i dette? Da vil vi høre fra deg! Ta kontakt med våre rådgivere i Assessit for mer informasjon, eller søk ved å sende inn CV og søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver i innledende fase hvis ønskelig. Søknader behandles fortløpende.

Kontakter

  • Kontaktperson: Helene Nylende Sørlie
  • Stillingstittel: Senior Manager
  • Telefon: +47 404 84 045
  • Kontaktperson: Ina Tveit Nafstad
  • Stillingstittel: Manager
  • Telefon: +47 911 08 680

Sted

Adresse: Fornebuveien 50