Trigges du av kundeoppfølging og ekstraordinær service?

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelKAM leietakere Oslo
Arbeidsgiver4service AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeEiendom
StillingsfunksjonSalg/Løsningssalg, Forhandling, Kundeservice
Søknadsfrist04.12.2022

Er du proaktiv, operativ og løsningsorientert? Liker du deg i grensesnittet mellom drift, salg og kunde? Da kan dette være en spennende mulighet. 4Service leter nå etter deg som ønsker å ta ansvar for å utvikle og følge opp avtaler og samarbeid med leietakere på våre kunders lokasjoner i Oslo området.

Som KAM leietakere skal du i hovedsak bidra til at leietakere og gårdeiere blir fornøyd med våre tjenester og konsepter, i tillegg til å drive lønnsomt mersalg på 4Service sine tjenester ut mot leietakerne. Du vil i denne rollen være bindeleddet mellom brukerne av servicetjenestene ute på lokasjonene (leietakerne) og vår driftsavdeling. Du vil samarbeide med flere deler av organisasjonen og sikre at 4Service fremstår smidig, relevant og løsningsorientert i våre leveranser.

Arbeidsoppgaver i korte trekk:

  • Utforme avtaler og pristilbud mot leietakere ved kundenes lokasjoner
  • Delta på møter med leietakere og gårdeiere
  • Jevnlig oppfølging og dialog med både nye og eksisterende leietakere
  • Følge opp og rapportere på avtalte KPI’er
  • Avdekke muligheter, behov eller utfordringer hos leietakerne
  • Drive mersalg og oppsalg på aktuelle 4Service tjenester, løsninger eller kampanjer
  • Finne praktiske løsninger som sikrer fornøyde leietakere og gårdeiere
  • Administrative serviceorienterte oppgaver for å støtte drift

For å lykkes og trives i denne rollen må du være en omgjengelig og tillitsvekkende person som trives med å bygge relasjoner og yte ekstraordinær service. Du kommuniserer tydelig og engasjert både muntlig og skriftlig, og evner å tilpasse deg forskjellige personer og nivåer. Du er nysgjerrig av natur og lytter for å forstå, slik at du kan foreslå konstruktive vinn-vinn løsninger.

Vi tror du har noen års erfaring med ansvar for B2B salg, kundeutvikling og avtaleoppfølging, og dermed forstår grensnittet mellom salg, drift og kunde. Du må ha kremmerånd og like å jobbe proaktivt for å skape kommersielle resultater. Du har relevant høyere utdanning og gjerne erfaring fra Facility Service tjenester, næringseiendom eller hotell- og restaurantbransjen. Videre trives du godt med administrative og operative oppgaver som sikrer fremdrift, og du løser dag-til-dag utfordringer på en pragmatisk og serviceinnstilt måte. Det høye arbeidstempo hos oss fordrer at du jobber strukturert og selvstendig, kombinert med et øye for detaljer som er viktige i både utarbeidelse og oppfølging av avtaler.

4Service er et verdibasert selskap med et dynamisk og energisk arbeidsmiljø. Hos oss vil du få:

  • En sentral, selvstendig og synlig rolle både internt og hos våre kunder/leietakere
  • Et utviklingsorientert selskap i sterk vekst, med investeringsvillige ledere og eiere
  • Gode utviklingsmuligheter i et selskap med høyt fokus på medarbeideres utvikling

Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Kontakt våre rådgivere i The Assessment Company for en uforpliktende samtale eller vis din interesse ved å sende oss din cv og en søknad innen 04 desember 2022.

Kontaktinfo til The Assessment Company er, Robert Nystad, tlf.952 60 051, og Randi Ditlev-Simonsen, tlf.952 22 907.

Kontakter

  • Kontaktperson: Robert Nystad
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 952 60 051

Sted

Adresse: Brynsalléen 4