Vil du jobbe i skjæringspunktet mellom salg, markedsføring og teknologi, og posisjonere oss digitalt for videre vekst?
SpareBank 1 Finans Østlandet søker Leder digitalt salg
Vi i SpareBank1 Finans Østlandet er ambisiøse og forventer stor utvikling og vekst i den kommende perioden. Markedet og kundenes preferanser og forventinger endrer seg raskt, og SB1FØ skal være en finansieringspartner som tilbyr de beste og mest effektive finansieringsløsningene i alle kanaler. Ved utgangen av 2025 skal vi ha en bærekraftig forvaltningskapital på minimum 15 MRD. Vi ser nå etter Leder digitalt salg til en nyopprettet stilling for å styrke og posisjonere oss sterkere i våre digitale salgskanaler.
Den digitale kundereisen er en viktig del av SB1FØ sin strategi og viktig for å lykkes med de ambisiøse målene i kommende periode. Potensialet i markedet er stort, og vi skal være en proaktiv og tilgjengelig samarbeidspartner for eierbankene, våre samarbeidspartnere og ikke minst for kundene!
- Alt digitalt salg i hele selskapet, herunder budsjett- og resultatansvar, samt personalansvar
- Jobbe sammen med og skape langvarige, tillitsfulle relasjoner til markedsavdelingene hos våre eierbanker
- Overvåke, optimalisere, analysere og rapportere effekt av våre digitale aktiviteter
- Påvirke og utvikle samarbeidet mot relevante fora i SB1 alliansen og SB1 Utvikling
- Utvikling, produksjon og publisering av innhold på eierbankenes sider og i våre digitale flater
- Ansvar for dialog med kunder i egen- og bankenes portefølje for å styrke kundelojaliteten og øke gjensalget
Stillingen rapporter til leder Privatmarked, og inngår i PMs ledergruppe. PM-avdelingen har ansvaret for å skape lønnsom vekst i tråd med selskapets strategier og dette skjer gjennom tre distribusjonskanaler; Eierbanker, Forhandlere og Digitalkanal.
For å lykkes i rollen må du evne å omsette en god idé til noe håndfast på kort tid og ha en god porsjon med drive og engasjement. Du er en pådriver for at dere tør å se nye muligheter, alternative måter å jobbe på og er kreativ og proaktiv med både forslag og innspill. For å få til dette bør du ha en genuin kompetanse og interesse for trender innen forbrukeradferd, sosiale medier, digital kommunikasjon og salg. Rollen krever en kombinasjon av både strategisk og operativt arbeid, der alle gjør det lille ekstra for å sikre at vi sammen når selskapets og egne mål. Vi tror du har høyere relevant utdannelse, minimum på bachelornivå, gjerne innenfor markedsføring og/eller salgsledelse. I tillegg har du erfaring og dokumenterte resultater fra arbeid med digitale kundereiser.
En sentral rolle i et solid selskap med store vekstambisjoner! Du vil få stor fleksibilitet og påvirkningskraft til å forme egen arbeidshverdag. Det viktigste er at vi når våre mål og her bruker vi OKR til målstyring. I stillingen får du jobbe sammen med fagmiljøene hos våre eierbanker og utviklingsfora i SB1 Alliansen og SB1 Utvikling. Vi tilbyr gode personalordninger, inkludert pensjons- og forsikringsordninger. Selv om hverdagen kan være hektisk, vektlegger vi stor grad av frihet og trivsel. Velger du oss, håper vi du gjør det fordi du ønsker å være en del av vårt gode arbeids- og kompetansemiljø, og fordi du liker vår kultur, måten vi jobber på og at du ønsker å gjøre en forskjell!
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen. For mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Isabel Andersen Mougios på 926 82 929 eller Hege Langfeldt på 959 31 434.
Kontakter
- Kontaktperson: Isabel Andersen Mougios
- Stillingstittel: Management Consultant
- Telefon: +47 926 82 929
- Kontaktperson: Hege Langfeldt
- Stillingstittel: Partner / Managment Consultant
- Telefon: +47 959 31 434
Sted
Adresse: Parkgata 2