Har du en bred erfaring innen compliance og ønsker å bli en sentral bidragsyter i et vekstselskap?

Publisert: Publisert:
StillingstittelCompliance Manager
ArbeidsgiverGreen Mountain
TypeFast
LokasjonRennesøy
BransjeBygg og anlegg, Eiendom, Drift og vedlikeholdstjenester
StillingsfunksjonØkonomi og regnskap/Revisjon, Rådgivning, Revisjon og kontroll
Søknadsfrist25.05.2023

Har du en bred erfaring innen compliance og ønsker å bli en sentral bidragsyter i et vekstselskap?

Din hverdag i korte trekk:

I rollen skal du bidra til at virksomheten følger og tilpasser seg gjeldene lover og regelverk innen compliance. Ansvaret ligger i å overvåke regelendringer, nye og oppdaterte, være behjelpelig i implementeringen av disse og følge opp at de etterleves. I rollen vil du ha det operative daglige ansvaret for sertifiseringer, rapporteringer og revisjoner. Dette vil for eksempel bety at du skal holde selskapet oppdatert med sertifiseringer, følge opp nye regulatoriske krav og revisjoner.

  • Ansvar for at Green Mountain er i tråd med gjeldende regelverk
  • Ansvarlig for ISO sertifiseringene som bedriften til enhver tid besitter
  • Ansvarlig for rapportering ihht. ISAE 3000 og PCI-DSS
  • Ansvarlig for gjennomføring og oppfølging av intern- og eksterne revisjoner
  • Delta i tilbudsarbeid med hovedfokus på compliance

Hvem vi ser etter:

  • Vi tror du har en bred erfaring med å sette deg godt inn i direktiver, lover og regler, og at du evner å lage gode rutiner og systemer for implementering og oppfølging.
  • Du er strukturert og kvalitetsbevisst i sitt arbeid, og arbeider systematisk gjennom å planlegge, gjennomføre og følge opp oppgaver. Du evner å forstå hvordan lover og regler påvirker de ulike ansvarsområdene dine, for deretter å lage rutiner for oppfølging og etterlevelse av disse i organisasjonen. Videre har du en bred forståelse for compliance og evner å sørge for at nødvendige detaljer er ivaretatt og følger opp evt. avvik. For å lykkes i rollen må du være nøyaktig, detaljorientert og selvdreven.
  • Du må ha svært gode formuleringsevner, både skriftlig og muntlig og på norsk og engelsk. Det er viktig at du kan trives i en organisasjon i stor vekst med høyt arbeidstempo, og du må være fleksibel med tanke på innhold i arbeidshverdagen.

Våre kjerneverdier er viktige for oss, og noe våre medarbeidere kjenner seg godt igjen i:

  • Kunden i fokus: Fornøyde kunder er det aller viktigste målet for vår virksomhet.
  • Pålitelighet og ærlighet: I vår virksomhet er tillitt essensielt for å lykkes. Vi skal alltid opptre ærlig og være pålitelig.
  • Kunnskap: Det er viktig å kjenne, og forstå, både vår egen virksomhet og også våre kunders virksomhet. Vi forventer at våre medarbeidere er nysgjerrige og har lyst til å lære mer.
  • Entusiasme: Entusiasme og engasjement for å nå våre mål og lykkes i det vi gjør, er en viktig drivkraft for vår videre suksess.

Hva tilbyr vi?

  • En spennende rolle med variert ansvarsområde i ett selskap i sterk vekst
  • Bli del av et selskap som skårer høyt på medarbeider- og kundetilfredshet
  • Dynamisk og internasjonalt miljø med dyktige kollegaer
  • Konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted på Rennesøy/Stavanger, Oslo eller etter nærmere avtale på en av våre lokasjoner.

Er dette noe for deg?

Send oss din CV og noen ord om din interesse.

Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company for mer informasjon om selskapet, stillingen og prosessen:

Oskar Øby, telefon 908 90 268

Camilla Kristiansen, telefon 408 71 750

Kontakter

  • Kontaktperson: Oskar Øby
  • Stillingstittel: Business Consultant
  • Telefon: +47 908 90 268
  • Kontaktperson: Camilla Kristiansen
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 408 71 750

Sted

Adresse: Hodneveien 260