Har du en lidenskap for IT og vil jobbe for en ledende aktør på det norske markedet for skytjenester?

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelSenior IT-konsulent
ArbeidsgiverP.M.Data AS
TypeFast
LokasjonSarpsborg
BransjeIT
StillingsfunksjonIT drift og vedlikehold/IT-support
Søknadsfrist25.11.2021

P.M. Data AS har blitt en del av et større konsern som heter Sodvin AS. Oppdragsmengden øker og vi ser etter deg som vil passe inn i vårt engasjerende arbeidsmiljø. Vi har en ledelsesfilosofi hvor de ansatte skal trives på jobben, få ansvar og utvikle seg faglig. Man får jobbe med det man har en lidenskap for. For å kunne mestre denne rollen, er det viktig at du har minimum 2 - 5 års operativ erfaring med IT-support, installasjon og feilsøking av de tjenestene vi tilbyr. Du er strukturert, grundig, kundefokusert og interessert i teknologi. Denne IT-konsulenten forventes å være en god sparringspartner for både kollegaer internt, men også for kunder. Så det å være en dyktig rådgiver følger naturlig med.

Arbeidsoppgaver:

  • Drift, vedlikehold og installasjoner av IT-løsninger hos våre kunder (nye og eksisterende)
  • IT-support på 1.linje og 2.linje
  • Servertjenester i Microsoft Azure
  • Microsoft 365
  • Sikkerhet – brannvegg – antivirus - backup
  • Arbeid med lokale klienter og drift av On Premise servere
  • Nettverk - trådløst nettverk
  • Printing/kopi
  • Oppsett, klargjøring og installasjon av tekniske utstyr
  • Ansvar for drift og gjennomføring av eksisterende og nye prosjekter
  • Bistå selgere i kundemøter

Dine kvalifikasjoner:

Du må være genuint interessert for teknologi og IT og ha god kompetanse på Microsoft produkter, infrastruktur og sikkerhet. Vi ønsker en person som innehar en generell bred kompetanse innen IT. Relevant høyere utdanning innen IT er en fordel, men ikke nødvendig. Erfaring og interesser for fagfeltet kan kompenseres for utdanning. Det er også viktig at du liker å jobbe med mennesker, kommuniserer godt på norsk og engelsk, har førerkort og plettfri vandel.

Hvilken personlighetsprofil vil passe best inn hos oss?

Vi ser etter en person som liker ansvar og er selvstendig med høy grad av handlekraft. Du er effektiv, systematisk og strukturert i din arbeidsstil og formidler kunnskap på en lettforståelig måte. Du foretrekker å være ryddig med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig, dokumenterer ditt arbeid og klarer å styre prosesser. Til denne stillingen er det viktig å være faglig trygg, utadvendt, ha en positiv tankegang og jakte på kreative løsninger slik at man leverer høy kvalitet. Du bør ha gode samarbeidsevner og god serviceinnstilling. Du forstår verdien av å være ærlig, tilpasse deg kundens behov og være tålmodig under stressede situasjoner.

Vi tilbyr

  • Et selskap i vekst og endring, store påvirkningsmuligheter
  • Et inkluderende arbeidsmiljø med stor takhøyde og kreativitet
  • Utviklende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Trygg og stabil arbeidsplass
  • Konkurransedyktige betingelser
  • PC, mobiltelefon, hjemmekontorutstyr, bredbånd
  • Gode utviklingsmuligheter på personlig - og faglig nivå
  • Kurs og sertifiseringer
  • En flat organisasjon med korte beslutningsveier
  • Fleksibel arbeidsplass
  • Gratis parkering

Jeg gleder meg til å høre fra deg. Ring meg gjerne for en uforpliktende samtale eller søk direkte på stillingen der du laster opp en CV og søknad i PDF-format og attester fra tidligere arbeidsforhold.

Kontakter

  • Kontaktperson: Florije Bergene
  • Stillingstittel: Rådgiver, Search & Selection Personalhuset
  • Telefon: +47 902 52 473

Sted

Adresse: Strandgata 2

Lignende stillinger|