Trigges du av å løse dine kollegaers it-utfordringer?

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelIT Support Technician
ArbeidsgiverSergel Norge AS
TypeFast
LokasjonSandefjord
BransjeBank, finans og forsikring, IT, Internettbaserte tjenester
StillingsfunksjonIT drift og vedlikehold/IT-support, IT drift og vedlikehold/Drift/Operations, IT utvikling/IT-sikkerhet

I Sergel har vi tro på at våre ansatte skal bli vist tillit, få muligheten til å ta ansvar og har det gøy på jobb! Vi søker engasjerte kolleger som er aktive, liker å utfordre og som er utpreget lagspillere. Vi lykkes ved å være gode sammen og at vi hjelper hverandre når det trengs. Arbeidssted vil være Sandefjord, men oppgaver og ansvar vil være for hele Sergel Group. Stillingen rapporter til Head of Infrastructure Services.

IT support Technician

Som IT Support Technician i Sergel Group vil du jobbe med vedlikehold og oppdateringer av Sergel Group sin maskinpark og nettverk, samt bistå brukerne i bruken av enheter og applikasjoner ved å svare på spørsmål som kan oppstå internt. Rollen er todelt og omfatter i tillegg til vedlikehold, også kundeservice. Du vil være 1 linje teknisk support/helpdesk på vegne av IT-avdelingen for interne brukere når de har IT-relaterte utfordringer. Arbeidsoppgaver:

  • Konfigurere maskiner og sikre nettverkstilkoblinger
  • Logge saker, diagnostisere og løse eventuelle feil i 1. linje
  • Dokumentere alle feil og hendelser
  • Rapportere til Sergels IT-sikkerhetsteam når det oppdages avvik fra normal adferd på e-post, nettverk etc
  • Holde styr på IT-utstyr og utføre vedlikeholdsrutiner
  • Gjennomgå og løse IT helpdesk-forspørsler innenfor avtalt SLA/OLA
  • Prioritere og eskalere saker til 2-linje etter behov
  • Bistå i daglige IT Driftsrutiner for Sergels kunder
  • Dokumenter prosesser, rutiner, endringer mm.
  • Hjelpe til i IT/ITIL prosesser (IM,CM,PM)
  • Hjelpe til med IT sikkerhet

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning på Bachelor nivå , eller annen relevant utdannelse
  • Erfaring fra likelydende rolle er en fordel
  • Erfaring og kunnskap med MS Office 365 applikasjoner, MS SharePoint og MS Teams
  • Erfaring med support av Windows 10, remote assistance/Team viewer og HW support
  • Kunnskap og erfaring med Azure AD, Endpoint manger/Intune, Multi-factor autentication (MFA)
  • Erfaring og kunnskap om Windows servere
  • Erfaring og kunnskap om VPN, TCP/IP, Wireless og Printing
  • Kjennskap til MS Dynamics, PKI/crypto, RADIUS, jira etc er pluss

Personlige egenskaper:

  • Fremoverlent og proaktiv
  • Problemløser
  • Stor arbeidskapasitet
  • Blid og omgjengelig
  • God til å samhandle med andre
  • Service innstilt
  • Kontinuerlig ønske om å tilegne deg ny kunnskap

Sergel tilbyr:

  • En nøkkelstilling i et ambisiøst selskap i god vekst
  • Et uformelt og godt arbeidsmiljø preget av frihet under ansvar og stor påvirkningsmulighet
  • Bli del av en gjeng med entusiastiske medarbeidere som har det gøy på jobb
  • Gode økonomiske betingelser

Søknadsfrist er snarest og søknader behandles fortløpende

For nærmere informasjon om stillingen:

Seniorrådgiver Geir Nordvold, gn@skc.no, 938 28 100

Seniorrådgiver Catrine Svendsen, cs@skc.no, 926 06 610

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver om ønskelig.

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.

Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

Kontakter

  • Kontaktperson: Geir Nordvold
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 938 28 100
  • Kontaktperson: Cathrine Svendsen
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 926 06 610

Sted

Adresse: Framnesveien 7

Lignende stillinger|