Vil du være med å utvikle vår økonomifunksjon? Personalhuset søker dyktig regnskapskonsulent!

Publisert: Publisert:
StillingstittelRegnskapskonsulent
ArbeidsgiverPersonalhuset Service Management AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeØkonomi og regnskap, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
StillingsfunksjonØkonomi og regnskap/Regnskap, Økonomi og regnskap
Søknadsfrist26.09.2021

Vi søker nå en regnskapskonsulent til vår interne økonomiavdeling. Stillingen vil inngå i en avdeling bestående av 4 personer og rapporterer til regnskapssjef. Avdelingen sitter sammen med resten av administrasjon og ledelse i selskapet og jobber tett mot drift og kunder. Du vil få en stilling som er svært viktig for oss med hovedansvar for fakturering. Du vil samarbeide tett med alle interne avdelinger og med kunder og kandidater. Personalhuset fører regnskap for flere av sine søsterselskaper i konsernet.

Vi ser etter deg som har god regnskapsforståelse og som er faglig trygg på din kunnskap. Vi ser for oss at du er serviceorientert, trives med å jobbe selvstendig og er dyktig til å kommunisere både muntlig og skriftlig. Det er ønskelig at du har god forståelse og interesse for systemer og evner å tilegne deg kompetanse på nye fagsystemer. Du vil ha hovedansvar for fakturering og kundeoppfølging, og helhetlig regnskapsføring for enkelte av våre mindre selskaper. Du vil også ha en aktiv rolle i månedsavslutning og årsoppgjør. Vi kan love deg en morsom og hektisk jobbhverdag i et meget godt faglig- og sosialt miljø.

Arbeidsoppgaver

  • Fakturering
  • Kontakt med drift
  • Kundeoppfølging
  • Bokføring, avstemming, periodisering og remittering
  • Månedsavslutning og årsoppgjør
  • Prosjektdeltagelse
  • Rapportering
  • Helhetlig regnskapsføring for mindre selskaper

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyskoleutdannelse innen økonomi/regnskap/revisjon
  • 2-3 års erfaring innen regnskap
  • God forståelse for regnskap A til Å
  • God kjennskap til regel- og lovverk
  • Generelt gode IT-kunnskaper
  • Flytende norsk, skriftlig og muntlig, gode engelskkunnskaper
  • Kjennskap til Xledger er en fordel, men ikke et krav

Personlige egenskaper

  • Du er serviceinnstilt og ser viktigheten av å yte god service både mot drift og mot kunder
  • Du er trygg på deg selv og din kunnskap og er opptatt av å holde deg faglig oppdatert
  • Du evner å arbeide selvstendig på en strukturert og systematisk måte
  • Du er nøyaktig, proaktiv, effektiv og løsningsorientert og du trives i et miljø med høyt tempo
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

Vi tilbyr

Vi kan tilby lærerike og varierte arbeidsdager sammen med kunnskapsrike, engasjerte og imøtekommende kollegaer, kunder og kandidater. Du kommer til et selskap som etterlever verdiene sine og som har stort fokus på bærekraft. Hos oss er det god takhøyde, og et godt og uformelt arbeidsmiljø med god delingskultur. Har du idéer til forbedringer vil du bli hørt og få muligheten til å bidra. Vi holder til i flotte lokaler i Grensen 17, sentralt i Oslo sentrum. Lønnsbetingelsene er konkurransedyktige.

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Ida Opaker i Personalhuset Search & Selection. Vi vurderer søknader fortløpende da vi ønsker oppstart i stillingen 01.01.2022 eller tidligere.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i vårt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Kontakter

  • Kontaktperson: Ida Opaker
  • Stillingstittel: Seniorrådgiver
  • Telefon: +47 952 24 152

Sted

Adresse: Grensen 17