Røde Kors søker nøkkelperson på CRM

Publisert: Publisert:
StillingstittelCRM-arkitekt
ArbeidsgiverNorges Røde Kors
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeIdeelle organisasjoner, IT, IT - programvare
StillingsfunksjonIT utvikling/Systemarkitekt, IT utvikling/Utvikler (generell), IT utvikling/App utvikler
Søknadsfrist24.10.2022

RØDE KORS søker CRM-arkitekt

Ønsker du å bli vår nøkkelperson på CRM?

Blant flere viktige IT-ressurser søker Røde Kors etter en CRM-arkitekt som vil bli en del av et sterkt fagmiljø. CRM-arkitekt skal ha en nøkkelrolle i vårt hovedverktøy for å understøtte de frivilliges arbeid. De ca. 44 000 frivillige har stort behov for effektive og brukervennlige digitale verktøy som hjelper dem med å organisere sitt eget eller andre frivilliges engasjement for å kunne bruke mest mulig tid på det humanitære arbeidet.

Ansvarsområder:

  • Helhetlig ansvar for utvikling og arkitektur av vår CRM-løsning
  • Konfigurasjon og funksjonsoppsett av Microsoft Dynamics CRM
  • Ansvar for forretningsprosesser, CRM løsningsarkitektur, funksjonell CRM design og konfigurasjon, datamodellering, integrasjon, test, kursing og utrulling
  • Oppfølging av (innleide og eksterne) utviklingsressurser på disse systemene

VI SØKER

Norges Røde Kors er på utkikk etter skarpe digitale hjerner som evner å sette seg inn i nye ting, har god helhetsforståelse for IT og er motivert for å utvikle seg videre. Norges Røde Kors søker en CRM Arkitekt som elsker å kode, er god til å sette deg inn i nye ting, har god helhetsforståelse for CRM utvikling og er høyt motivert for å utvikle seg videre sammen med Norges Røde Kors. Du liker å løse både små og store problemstillinger og er ikke redd for ansvar. I dag benyttes On-Prem Microsoft Dynamics 2016, og du vil bidra med å løfte denne til skyen, modernisere og videreutvikle denne plattformen. Du må kunne identifisere seg med Røde Kors-bevegelsens verdigrunnlag og prinsipper og ikke minst ha forståelse for at teknologi faktisk utgjør en forskjell. Det digitale arbeidet vil bokstavelig talt være livsviktig.

PERSONLIGE EGENSKAPER

  • Mestrer å formidle informasjon og presentere et budskap
  • Har evne til å veilede og motivere
  • Elsker tekniske problemstillinger og å forbedre systemer
  • Er selvdreven og har motivasjon for å skape resultater
  • Evner å omforme kundebehov til suverene tekniske løsninger
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

FAGLIGE KOMPETANSER

  • Ønskelig med relevant utdanning
  • Har erfaring som løsningsarkitekt og utvikler på Dynamics CRM plattformen (alternativt Salesforce, Sugar CRM, SAP CRM, Oracle CRM eller liknende CRM plattformer)
  • Sertifiseringer på Dynamics CRM plattformen er en fordel
  • Erfaring med .NET (C#), SQL og SOAP/REST
  • Fordel med integrasjonserfaring med mellomvare som Azure API Management, Scribe, BizTalk eller lignende
  • Har kjennskap til webstandarder, API-utvikling, datasikkerhet, Azure Devops og automated builds and release

HVORFOR JOBBE I NORGES RØDE KORS

Røde Kors er svært opptatt av å skape en god arbeidsplass og investerer i de ansatte, i form av god arbeidskultur, fleksible arbeidstider og andre goder – og tilbyr:

  • En rolle med utviklingsmuligheter og utfordrende arbeidsoppgaver, hvor kandidaten vil møte mange forskjellige problemstillinger
  • En meningsfull arbeidsplass, og en samfunnsnyttig jobb i Norges største frivillige humanitære organisasjon
  • Engasjerte kolleger og bredt kontaktnett i en mangfoldig organisasjon
  • Lokaler i Oslo sentrum (mulighet for fjernarbeid innenfor Norge)
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vinterarbeidstid kl. 08.15-16.00 (1. september til 30. april) og sommerarbeidstid kl. 08.00-15.00 (1. mai til 31. august)
  • Fleksitid og overtid
  • Mobil og internett
  • Arbeidsforholdet reguleres av de(n) til enhver tid gjeldende tariffavtale(r) i virksomheten, for tiden: Hovedavtalen Tekna og Funksjonæravtalen Negotia

Meld interesse!

Registrer din interesse snarest gjennom å laste opp din cv, senest innen 24. oktober 2022

For nærmere informasjon ta kontakt med vår rådgiver i The Assessment Company, Sindre Sandaker (tlf: +47 913 49 972, e-post: sindre.sandaker@theac.no) eller Live Tenstad (tlf: +47 980 71 756, e-post: live.tenstad@theac.no).

Kontakter

  • Kontaktperson: Sindre Sandaker
  • Stillingstittel: Head of Technology
  • Telefon: +47 913 49 972
  • Kontaktperson: Camilla Kristiansen
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 408 71 750
  • Kontaktperson: Live Tenstad
  • Stillingstittel: Business Consultant Oslo
  • Telefon: +47 980 71 756

Sted

Adresse: HAUSMANNSG 7