Interessert i ski, e-handel og digitale kundereiser?

Publisert: Publisert:
Utløpt
StillingstittelE-commerce Manager
ArbeidsgiverAlpinco AS
TypeFast
LokasjonØyer
BransjeReise og turisme, Internettbaserte tjenester
StillingsfunksjonIT drift og vedlikehold/Drift/Operations
Søknadsfrist01.11.2021

Alpinco har et mål om å bli best i vår bransje på digitale kundereiser. Som en del av dette arbeidet ønsker vi nå å styrke vårt team med en E-commerce Manager.

Arbeidsoppgaver:

Som E-commerce Manager i Alpinco vil du få ansvaret for drift av våre digitale kjøpskanaler. Dette innebærer bookingsystem, heiskortsystem og e-handelsplattform mot sluttkunder og bedriftskunder. I tillegg vil du være en nøkkelressurs i arbeidet med å videreutvikle våre løsninger og digitale kundereiser. Du vil jobbe tett med teamet i salg- og markedsavdelingen, vårt eget bookingselskap samt med våre eksterne systemleverandører og reiselivspartnere. Du må ta eierskap til hele den digitale kjøpsprosessen og ha evnen til å håndtere ulike systemer som skal fungere sammen. Du evner å se helheten samtidig som du utfører løpende oppgaver i de enkelte systemene. Du behøver ikke ha erfaring med utvikling (koding), men du har inngående forståelse av hvordan e-handelssystemer fungerer. At du har interesse for alpint og annen fjellsport vil være et stort pluss.

Kvalifikasjoner:

  • Sterke it-kunnskaper
  • Inngående forståelse av hvordan e-handelsplattformer er bygget opp og fungerer (vi krever ikke erfaring fra utvikling/koding).
  • Utdanning innen salg/marked/forretningsutvikling er ønskelig, men ikke et krav
  • Norsk og engelsk skriftlig og muntlig

Erfaring:

  • Du har 3 til 5 års erfaring med e-handel, helst mot sluttkunde (B2C). Hvor du har jobbet hands-on i systemene.
  • Du har vært prosjektleder eller prosjektmedarbeider i et eller flere it-prosjekter (innkjøp og implementering av nye digitale løsninger)
  • Du har erfaring med systemintegrasjoner (på prosjektnivå)
  • Du har forståelse for samspillet mellom digital markedsføring og e-handel
  • Du har erfaring fra internasjonale selskaper (ikke et krav, men ønskelig)

Personlige egenskaper:

  • Du evner å se kundeopplevelsen fra kundens perspektiv
  • Du er selvstendig men har også evnen til å jobbe i team
  • Du blir trigget av utfordringer og søker å finne løsninger
  • Du har stor interesse for e-handel og digitale kundereiser
  • Du er strukturert og detaljorientert men samtidig fleksibel på arbeidsoppgaver
  • Du har stor arbeidskapasitet

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Hva vi kan tilby:

  • Du blir et medlem av det kommersielle-teamet i Alpinco, med stor påvirkningskraft inn i drift og utvikling av våre digitale kundereiser. Din rolle blir en viktig ressurs for å nå de vekstambisjonen Alpinco har. Du vil få stor grad av ansvar og frihet. Samtidig vil det være tydelige mål og forventinger om leveranser. Vårt hovedkontor ligger i Hafjell i Øyer samt at vi har kontorer i Kvitfjell og Fåvang, noe som vil gi muligheten til å jobbe fra flere lokasjoner og være tett på gjestene i våre destinasjoner.

Kontakter

  • Kontaktperson: Anstein Krekke
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 419 15 748

Sted

Adresse: Hundervegen 122

Lignende stillinger|