Vil du ha systemansvar for våre Integrasjonsløsninger?

Publisert: Publisert:
StillingstittelSystemansvarlig- Integrasjonsløsninger
ArbeidsgiverModhi Finance AS
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeAnnet, Bank, finans og forsikring, IT
StillingsfunksjonIT drift og vedlikehold/Drift/Operations, IT utvikling/Database, IT utvikling/QA/Testing

Systemansvarlig- Integrasjonsløsninger

Vil du ha en spennende rolle i et nordisk selskap med store vekstambisjoner og fokus på nye løsninger? Vi er i gang på en reise som krever at vi har de beste på laget, og når ser vi etter en analytisk og proaktiv person som kan ta ansvar for systemdriften av våre Integrasjonsløsninger.

Vi søker en strukturert medarbeider som blir ansvarlig for å drifte og forvalte våre integrasjonsløsninger. Vi har i dag integrasjoner mot ERP systemer, regnskapssystemer, banksystemer og andre kundesystemer. Dette er et stort satsningsområde for Modhi og vi trenger å styrke vårt innovative team med en fremoverlent og kompetent medarbeider. Dette er en stilling hvor du vil få bryne deg på ulike problemstillinger og tilegne deg mye kunnskap.

Ansvarsoppgaver

Rollen vil naturlig ta ansvar for integrasjonsforvaltning, herunder oppsett, vedlikehold og drift. Du vil i tillegg bidra med kravspesifikasjoner, planlegging, testing og installasjon av nye og eksisterende integrasjonsløsninger. Daglig forvaltning, samt deltakelse i kundeimplementeringer faller også inn under rollen. Rollen vil også ha tett samarbeid med IT-drift og utvikling, og forretning.

Vi tror at de som vil lykkes best i rollen har:

  • IT-faglig bakgrunn, bachelor eller relevant arbeidserfaring
  • Teknisk innsikt i økonomiske transaksjoner
  • Gode SQL kunnskaper
  • Økonomiforståelse
  • Kunnskap om integrasjonsteknologier
  • Erfaring med integrasjoner/grensesnitt mellom fag-/forretningssystemer
  • God i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Videre tror vi at du har en samarbeidende arbeidsstil, og finner glede og engasjement i det å lykkes sammen med andre. Du bør være utviklingsorientert og proaktivt bidra til å identifisere muligheter og forbedringsbehov, samt evner å planlegge og gjennomføre tiltak som bidrar til at organisasjonen når de mål som settes. Det er også viktig at du er strukturert, har et kundefokus og er en gjennomfører som ikke gir seg før problemet er løst.

Vi tilbyr:

Stillingen vil rapportere til IT-direktør og blir en del av et agilt arbeidsmiljø i nye lokaler på Skøyen. Vi tilbyr utfordrende oppgaver hvor lagånd står sentralt. Ideer og løsninger diskuteres på tvers, og med høy grad av involvering fra leder. Vi legger vekt på faglig utvikling, samarbeid og på å spille hverandre gode.

Vil du vite mer?

Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Helene Lundgaard på telefon 902 16 667 eller Ole Fredrik Kirkebye på telefon 918 05 777.

Søknadsfrist: Snarest

Kontakter

  • Kontaktperson: Helene Lundgaard
  • Stillingstittel: Business Consultant
  • Telefon: +47 902 16 667
  • Kontaktperson: Ole Fredrik Kirkebye
  • Stillingstittel: Strategisk Rådgiver
  • Telefon: +47 918 05 777

Sted

Adresse: Sjølyst plass 3