Vil du bidra til å sette Young Carers på den politiske agendaen?

Publisert: Publisert:
StillingstittelMarkeds- og kommunikasjonskoordinator
ArbeidsgiverPårørendealliansen
TypeFast
LokasjonOslo
BransjeKonsulent og rådgivning, Ideelle organisasjoner, Organisasjoner
StillingsfunksjonKonsulent, PR og informasjon, Markedsfører
Søknadsfrist29.11.2021

Rollen som markedskoordinator er nyopprettet og i vår lille organisasjon vil du få en fri rolle med stor mulighet for å skape din egen jobbhverdag. Hver dag jobber vi for å synliggjøre pårørende og familieomsorgens utfordringer. Brenner du for å skape bedre rammefaktorer for Young Carers kan vi tilby en god plattform for påvirkningsarbeid. Nysgjerrig på mer informasjon klikke her.

Som person forholder du deg lett til folk på alle nivåer og snakker med positivitet, naturlig autoritet og overbevisning. Du trives godt i påvirker-rollen, samtidig som du er strukturert og god på tekst. Du er en god lagspiller og bygger allianser og partnerskap for at vårt budskap skal nå ut og få effekt. Vi ser etter deg som er nysgjerrig, nytenkende og drivende, samtidig som du trives med å omsette pårørendes behov til konkrete prosesser og løsningsforslag i samarbeid med gode kolleger.

Arbeidsdagen i korte trekk:

  • ta ansvar for å bygge opp ulike aktiviteter, f.eks. Young Carers, pårørendedagen.no, etc
  • oppdatering av digitale flater og spredning av vårt budskap
  • skrive tekster; utarbeide innhold til nyhetsbrev, forslag til avisinnlegg, høringsbesvarelser med mer
  • samarbeid med reklamebyrå, podkast produsent og andre samarbeidspartnere
  • ha dialog med medlemmer, de som henvender seg til oss og ulike samfunnsaktører
  • skrive søknader, utarbeide rapporter, utarbeidelse av materiell, etc
  • erfaring fra organisasjonsarbeid, gjerne med kommunikasjons- og markedsarbeid
  • god tekstforståelse, et klart norsk språk
  • kjennskap til produksjon og vedlikehold av websider (Wordpress)
  • god SoMe erfaring og vet hvordan skape oppmerksomhet
  • pågangsmot og driv til å skape egen hverdag og gode resultater

Vi lover deg en periodevis hektisk og absolutt ikke rutinepreget hverdag, hvor vi gjør en jobb for å forbedre hverdagen for de som hjelper andre!

Vi har kontorlokaler i Oslo sentrum, men tilbyr fleksibel arbeidstid og arbeidssted. Lang ferie kan vi også tilby.

Send oss din CV og en kortfattet søknad innen 29. november. For spørsmål om stillingen, ta kontakt med daglig leder Anita Vatland, tlf 917 53 806 eller vår rådgiver i The Assessment Company, Bård Nordby, tlf 922 87 160

Kontakter

  • Kontaktperson: Bård Nordby
  • Stillingstittel: Management Consultant
  • Telefon: +47 922 87 160

Sted

Adresse: Torggata 15

Nettverk

Lignende stillinger|