Vil du være med å videreutvikle Lillestrøm kommune?
HR seksjonen i kommunen gjennomgår for tiden en omstillingsprosess. Ny overordnet organisering av seksjonen er besluttet og innebærer et mer tydelig skille mellom personaladministrative oppgaver i HRfellestjenester og mer strategisk-/utviklingsorienterte oppgaver i HR-lederstøtte.
Som leder av enhet for HR-fellestjenester vil du være sentral for å videreutvikle kommunens personaladministrative funksjon og støtte til alle medarbeidere, ledere og tillitsvalgte. Enhet skal arbeide aktivt for å gjøre Lillestrøm kommune fremtidsrettet gjennom og effektivisering av arbeidsprosesser innen det personaladministrative arbeidet. Et ansvar for veiledning i spørsmål i henhold til lov- og avtaleverk og personaladministrativ støtte i rekrutteringsprosesser tilligger også enheten. Med deg i dette arbeidet har du ca. 12 dedikerte medarbeidere
Hvem ser vi etter?
Vi søker en trygg og tydelig leder som er utviklingsorientert og verdibasert. Din lederprofil er både samlende og gjennomføringssterk, med en robust personlighet som er engasjerende og støttende. Vi forutsetter at du er strukturert og analytisk med gode evner til å prioritere, samt at du innehar god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Bakgrunn og erfaring
Du har relevant høyere utdannelse. Nivå på utdannelse kan kompenseres ved lang og relevant erfaring. Ledererfaring fra komplekse organisasjoner, helst offentlig sektor. God kompetanse innen HR faget, samt aktuelle lover, avtaleverk og offentlig forvaltning er en forutsetning. Hvis du i tillegg er nysgjerrig og kan vise til kompetanse og interesse for digitalisering – ja, da vil vi veldig gjerne høre fra deg.
Vi tilbyr
- Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i et faglig stimulerende arbeidsmiljø
- Gode utviklingsmuligheter
- God pensjons- og forsikringsordning, inkl yrkesskadeforsikring på fritid
- Lønn etter avtale
Kontakter
- Kontaktperson: Atle Strande
- Stillingstittel: Rekrutterer
- Telefon: +47 908 92 054
Sted
Adresse: Jonas Lies gate 18