Lille-Bill får fyken

Ledelsen i Tele 2 har fått nok av jyplingen.

Reklamefiguren "Small Bill" til Tele2 vil bli historie, skriver Dagens Næringsliv.

Redd folk vil gå lei

Ledelsen i mobilselskapet frykter at publikum skal gå lei av den lille figuren, og har derfor gitt Lille-Bill marsjordre.

- Vi trenger å fornye oss og har vært redd for å kjøre kampanjen med Bill for lenge, slik at folk blir lei, sier administrerende direktør Haakon Dyrnes i Tele2 Norge til avisen.

Reklamesnuttene med den kortvokste mannen har i fire år gått på tv-skjermer i Norge, Sverige, Danmark og Holland.

Ny logo

Nå vil Tele2 lansere en ny kampanje og en ny logo.

- Selv om profilen er noe annerledes, skal vi fortsatt fokusere på lave priser, sier Dyrnes til Dagens Næringsliv.

Den nye kampanjen skal samkjøres i alle de 22 landene Tele2 driver virksomhet.

På forsiden nå