Flyselskapet refunderte 59 euro. Pål satt igjen med 13

– Jeg er ikke så opptatt av å få tilbake noen få hundre kroner, men det er viktig å advare om etikken i dette selskapet.

Avgangen med Vueling ble kansellert, men Pål Brynsrud fikk bare refundert en liten del av det han hadde betalt. Resten tok Gotogate og det svenske selskapet Etraveli Group.
  • Arnfinn Mauren - Aftenposten

Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Betalt innhold

    Venter du på refusjon fra et reisebyrå? Nå er det endelig slått fast hvem som har ansvaret.

  2. Betalt innhold

    Flyselskapet refunderte, men reisebyrået holdt tilbake pengene. Slik kan du få det du har krav på.

  3. Betalt innhold

    Inga Andersen (43) samlet misfornøyde flykunder. Nå vokser klagebunken igjen.

  4. Kunder føler seg maktesløse i møtet med reisebyråer på nett. Nå skal det ryddes opp.

  5. Reagerer på Wizz Airs gebyrliste

  6. Betalt innhold

    SAS får bot for treg refusjon til kundene. Norwegian har ikke lov til å betale ut refusjon.