«Herlig atmosfære, veldig god mat», skrev Martin Schütt på Google. Nå legger Askeladden-toppen seg flat.

Partnere og daglige ledere i Askeladden skamroser sine egne bedrifter i Google-anmeldelser. Nå legger de seg flate: – Vi har vært frekkere enn flatlusa.

Askeladden-partnerne Martin Schütt og Linn Nærup Børke har eierandeler i alle bedriftene de er med på å starte opp. Å anmelde virksomhetene i Google Maps, slik Schütt har gjort, mener flere eksperter er uetisk.
Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Gründerfabrikken Askeladden legger ned restaurantkonsept

  2. Betalt innhold

    Gründerfabrikk skal erobre massasjemarkedet i Stavanger med hjelp av profilerte investorfamilier

  3. Betalt innhold

    Ny Askeladden-sjef: – Det som skjedde var smått uvirkelig

  4. Betalt innhold

    Askeladden som ville vinne de norske byene

  5. Betalt innhold

    Enda en kaffekjede etablerer seg i Oslo. Vil bli en av landets største.

  6. Ledertalentene: Siste sjanse!