Norwegian stuper på omdømmemåling

Norwegian er det selskapet som faller mest på TNS Gallups årlige omdømmemåling. I bunnen ligger også de største tabloidavisene.

IKKE BEKYMRET: Norwegian understreker at kundene er tilbake etter at selskapet hadde noe frafall som følge av streiken tidligere i år.
  • NTB
Publisert: Publisert:

For to år siden lå Norwegian trygt over gjennomsnittet av selskapene som er med i målingen, men nå befinner selskapet seg nede blant dem med aller dårligst omdømme, skriver Dagens Næringsliv.

Streiken i vinter får mye av skylden for Norwegians bratte omdømmefall.

– Vi mistet kunder, som er det vi lever av. Det gledelige er at kundene nå er tilbake. Det sier noe om at vi ikke må stirre oss blind på omdømmemålinger, sier kommunikasjonsdirektør Anne-Sissel Skånvik.

Bak flyselskapet på listen som omfatter 59 selskaper, følger VG, NextGenTel, Dagbladet og Rimi.

Les også

Tror Parat har en bedre sak enn Norwegian

Les også

Sterkt trafikkfall for SAS

Les også

Slik vil flyselskapene kapre sommerkundene

Publisert:
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Dette frykter topplederne mest

  2. Norwegian: – Ingen flere store forsinkelser

  3. Statlige børslokomotiv sakker akterut på omdømmemåling

  4. SAS innstiller 504 avganger onsdag: – Jeg er dypt bekymret

  5. Børsrekord for det NHO-sjefen mente var «et selskap i en veldig presset situasjon»