SAS får bot for treg refusjon til kundene. Norwegian har ikke lov til å betale ut refusjon.

Luftfartstilsynet har trukket et pålegg om at Norwegian må betale alle refusjonskrav fra kunder innen én uke. Det er nå helt uvisst hvor mye kundene kan få igjen. Men én gruppe kunder går foran de andre.

Norwegian har kansellert reiser i øst og vest siden pandemien rammet i mars i fjor. Ennå skylder de kundene nær en kvart milliard kroner i refusjoner.
Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Norwegian politianmeldes i Danmark for ikke å ha betalt tilbake kunder for avlyste reiser

  2. Kunde etter Norwegians Reward-frys: – Jeg føler meg lurt

  3. Norwegian fryser bonusprogrammet: Kunder vil hverken kunne tjene eller bruke Reward-poeng

  4. Norwegians rettsprosess møter liten motstand, men tar tid: – Det kan dra ut til første del av april

  5. SAS får millionbot for treg tilbakebetaling

  6. Amerikansk kreditorprotest mot Norwegians plan