44-åringen starter arbeidsdagen sin i 7-tiden.
Helsfyr i Oslo er en av hans faste holdeplasser.
Jobben er uforutsigbar. Det går som regel en halvtime før han får første tur.

Må jobbe mer for samme lønn: – Men etter 11–12 timer orker jeg ikke mer

Midt i en dramatisk kundesvikt – forårsaket av korona – ble taxinæringen kastet ut i en omfattende reform. Det har fått store konsekvenser for sjåfører som Mohammed Shakoor Riaz.

Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Betalt innhold

    Uber-sjefen: Så mye tjener norske sjåfører

  2. Rødt ber regjeringen fryse tildelingen av nye drosjeløyver

  3. SV mener regjeringen bryter taxiløfter

  4. Betalt innhold

    Taxituren fra Gardermoen til Oslo kostet 2740 kr

  5. Taxiselskaper vurderer prisøkning etter drivstoffsmell

  6. Oslo Taxi øker prisene: – Nødvendig for å ha et drosjetilbud i byen