Venter du på refusjon fra et reisebyrå? Nå er det endelig slått fast hvem som har ansvaret.

Nordmenn med avlyste reiser har det siste halvåret hatt store problemer med å få refusjon. Flyselskapene og Forbrukertilsynet er omsider blitt samstemte.

Tusenvis av avganger er blitt kansellerte som følge av koronaen. Tilbake sitter passasjerer og venter på å få refundert pengene de betalte for billetten.
Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Betalt innhold

    Flyselskapet refunderte 59 euro. Pål satt igjen med 13

  2. Betalt innhold

    Flyselskapet refunderte, men reisebyrået holdt tilbake pengene. Slik kan du få det du har krav på.

  3. Kunder føler seg maktesløse i møtet med reisebyråer på nett. Nå skal det ryddes opp.

  4. Betalt innhold

    Inga Andersen (43) samlet misfornøyde flykunder. Nå vokser klagebunken igjen.

  5. Betalt innhold

    SAS får bot for treg refusjon til kundene. Norwegian har ikke lov til å betale ut refusjon.

  6. Forbrukerrådet krever at SAS og Norwegian ikke sletter bonuspoeng