Venter ketchupeffekt for reiselivet

Harald Serck-Hanssen ledet DNBs bedriftsmarked gjennom finanskrisen i 2008, oljeprissmellen i 2014 og nå en pandemi. Krisen i 2020 har vært annerledes.

OVER OSLO: Harald Serck-Hanssen leder bedriftsmarkedet i DNB. Her hos DNB i Bjørvika i Oslo.
  • Ina Vedde-Fjærestad
  • Siv Dolmen (foto)

– Om vi tar utgangspunkt i 2019, tror jeg kanskje vi må se 2023 eller 2024 før vi er tilbake til start, sier Harald-Serck Hanssen.

Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. DNB-topp vil fylle gapet etter oljen. Nye inntekter fra havet er svaret.

  2. DNB merker oppsving hos norske bedrifter: – Veldig liten bruk av støtteordningene

  3. DNB ser «boost» etter gjenåpningen: – Det eneste problembarnet er offshore

  4. DNB skal skaffe 1500 mrd. kroner til det grønne skiftet og bli strengere med kundene

  5. Folk over 60 julehandlet oftere i fysiske butikker enn før pandemien

  6. Betalt innhold

    Slik tror DNB-sjefen vi kan fylle gapet etter oljenæringen