«Corona-vinnerne»: Slik tilpasser de seg den nye normalen

Mange norske startups har investert tungt i en kundepågang som kan være forbigående. Slik tenker «corona-vinnerne» Kolonial, Ordr og Confrere om tiden etter pandemien.

Ordr-gründer Edwin Fjeldtvedt, Confrere-gründer Ida Aalen og kommunikasjonsdirektør i Kolonial, Louise Fuchs.

Ordr, Per-Ivar Nikolaisen, Javad Parsa/Kolonial.no

Les hele saken med abonnement

mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Kolonial.no dobler kapasiteten med nytt lager – tror de kan nå Kristiansand innen 2022

  2. Glidemiddel, hårfarge og poteter: Dette kjøpte vi under coronakrisen

  3. Hjemmelegene i kraftig vekst – verdsettes til 92 mill. etter ny emisjon

  4. Betalt innhold

    Børsbølge i norsk tech: Fordelene og ulempene for startups

  5. Betalt innhold

    Han er gründeren som skal hjelpe Kahoot å vinne bedriftsmarkedet

  6. Ice-sjefen tar sats mot 2021: Sparer stort på nettleien og vil åpne nye butikker