«Corona-vinnerne»: Slik tilpasser de seg den nye normalen

Mange norske startups har investert tungt i en kundepågang som kan være forbigående. Slik tenker «corona-vinnerne» Kolonial, Ordr og Confrere om tiden etter pandemien.

Ordr-gründer Edwin Fjeldtvedt, Confrere-gründer Ida Aalen og kommunikasjonsdirektør i Kolonial, Louise Fuchs.

Ordr, Per-Ivar Nikolaisen, Javad Parsa/Kolonial.no

Les hele saken med abonnement

Flere artikler

  1. Betalt innhold

    Gründer-idéen ble testet ut på en bryggedans. Nå skal han hente 75 millioner hos investorer

  2. Glidemiddel, hårfarge og poteter: Dette kjøpte vi under coronakrisen

  3. Hjemlevering av mat har gått i taket. Nå må de øke kapasiteten.

  4. Slik rammer corona kvinnelige gründere i Norge

  5. Ekspert om Kolonial: – Lykkes de ikke nå, lykkes de aldri

  6. DNBs New York-kontor: Ser store muligheter med Biden som president