FOTO: Håkon Mosvold Larsen, NTB scanpix

Kolonial har skjemt bort kundene sine. Det kan være selskapets største problem

Kolonial-sjefen sier han «elsker å skjemme bort kundene». Det kan ha gjort en allerede krevende oppgave enda vanskeligere. 
Publisert: 09.08.2018  Oppdatert: 10.08.2018
Les hele saken med abonnement på E24+Allerede abonnent? Logg inn

1 måned for 1 krone

Alt innhold. Ingen bindingstid.
Prøv nå Deretter kr 179,–/mnd

Det store bildet

Vi setter dagens nyheter i sammenheng og viser deg hva nyhetene betyr i praksis.

Historien bak tallene

Møt menneskene og bli med på innsiden av selskapene som driver økonomien fremover.

Det beste fra de beste

Utvalgte artikler, kommentarer og analyser fra verdens beste redaksjoner.

Inkludert utvalgte artikler fra:

Lurer du på noe?

Ring kundeservice 21 89 60 88
Send e-post til kundeservice Klikk her