Tekniske problemer med DNBs nettbank
Enkelte kunder i Norges største bank opplevde problemer med å betale og overføre penger tirsdag morgen.
Klokken 09.10 opplyser DNB at nettbankproblemet er løst.
DNBs nettbank hadde tekniske problemer tirsdag morgen.
Flere kunder henvendte seg til bankens kundeservice på Facebook og meldte ifra om problemer med å betale regninger.
Kommunikasjonsrådgiver Marit Giske i DNB.
– Det er riktig at det er problemer med betaling- og overføringsfunksjonene. Vi er allerede godt i gang med å rette opp feilen. Forhåpentligvis tar det ikke lang tid før dette er løst, sier kommunikasjonsrådgiver i DNB, Marit Giske, til E24 klokken 08.30.
Pålogging i nettbank og mobilbank var ikke berørt av problemene.
De første meldingene om problemer i nettbanken dukket opp på DNBs Facebooksside i 02.00-tiden natt til tirsdag.