Svekket omdømme for Rema 1000

Rema 1000 har fått sitt omdømme svekket sammenlignet med konkurrentene Kiwi og Coop, viser ny undersøkelse. Appen Æ får deler av skylda.

OMDØMMETRØBBEL: Appen Æ får deler av skylden for det sviktende omdømmet.

Foto: Vidar Ruud NTB scanpix
  • NTB
Publisert:

Remas omdømme har falt med 7,3 poeng siden i fjor, ifølge kommunikasjonsbyrået Apelands årlige omdømmeundersøkelse, skriver Dagens Næringsliv. Samtidig har konkurrentene Kiwi og Coop økt med henholdsvis 5,2 og 6,5 poeng i samme undersøkelse.

Kiwi og Coop havner begge i kategorien «fremragende omdømme» ifølge undersøkelsen, mens Rema 1000 havner langt under på lista med et «middels godt omdømme».

Les også

Trumf og Æ under Datatilsynets lupe

Les også

Rema 1000 og Coca-Cola inngår avtale

Les også

Priskrigen er i gang

Her kan du lese mer om

  1. Rema 1000
  2. Næringsliv
  3. Kiwi
  4. Coop Norge handel
mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Omdømmehopp for Rema - men fortsatt langt bak konkurrentene

  2. Omdømmestup for Rema 1000

  3. – Folk glemmer fort

  4. Annonsørinnhold

  5. – Det har snudd

  6. Betalt innhold

    Dette er utfordringene Rema 1000 må håndtere fremover