Nettbanktrøbbel

Nordea hadde teknisk trøbbel - Vipps-overføringer rammet

Teknisk trøbbel hos Nordea førte til at bankens kunder ikke kunne sende eller motta penger gjennom Vipps onsdag. Problemet er nå løst.

Nordea-kunder får ikke sendt eller mottatt penger gjennom Vipps.

Gorm Kallestad / NTB
  • NTB
  • E24
Publisert:

Oppdatering: Nordea opplyser i 12.45-tiden at problemene er løst.

– Det gjør at cirka 40 prosent av betalingene i Vipps feiler, sa kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes i Vipps til Dagbladet.

– Dersom du er rammet av problemene og skal vipse noen, kan du bytte til kort som betalingskilde, men da tar det tre dager før penger er inne på konto, sa Kjærnes.

Netthandel, betaling til bedrifter og regningsbetaling fungerte som normalt.

Publisert:

Her kan du lese mer om

  1. Nettbanktrøbbel
  2. Nordea
  3. Vipps

Flere artikler

  1. DNB hadde nettbankproblemer

  2. Brukernavn og passord hindrer nettsalget

  3. Telia hadde omfattende trøbbel

  4. Kunder føler seg maktesløse i møtet med reisebyråer på nett. Nå skal det ryddes opp.

  5. Børsklare Komplett ansetter Canica-topp